sang emOs sekalian hihihi

Monday, February 1, 2010

-dadidudadu ari saBtu-

wiwiwiwi
da lamer sgt2 xupdate bLog kan?almaklum kehidupan yg terlalu bz till xder mase nak menUlis..
haha alasan jerk lebey~bOle jerk sbenarnyer tp just mOod nak menaip panjang xpai lg
sO,im ready rite nOw to tell my shOrt diary.
bUt just nak share yang sHopping itu leh m'releasekan tensiOn
hahahhaha is it rite??pat angguk!!
 
ekspO pendidikan kat sek16..hehe lpas bis jerk ni,terUs diajak oleh mai g men kayak hehe

just simplified la...ari sabtu bersamaan 30hb aku telah membeli belah tanpa niat.actually lepas g sek16 ats urusan PEERs,mai terus ajak aku g men kayak..punyErla excited aku yerla bukan slalu nak lepak gan cOursemate kan..
aku pUn setuju lah nak jOin gak.then aku g tasek sek2 nek mOto gan dila..
b4 dat,aku g pas lu cOz nak antar kasut aku d'tampalkan tapaknyEr yg tlah tercabut..then rush la ktOwang g tasek..huhu pai jerk lalilalalalalla~~~kayak was fulled!!!haha ternganga la kat situ..n hampe la kan..
per lagi,ak terus ajak kakmUn,farazaida,faizah,zairyn,mai n dila g karOk..da sangap nak karOk ni!hehe tapi zairyn n mai jerk xmO join coz diowang ilang mood..sO ktowang berlime jerk yang m'njOykan diri kat pas tu..
 
kekecEwaan lepas dpt tau kayak full..huhu

haha puasla gak aku melalak beramai2 kat bilik karOk tu.yang pling xtahannyEr lagu memoRi daun pisang tau ceh3x..pas karOk jerk,aku n dila jenjalan kat grOund fLoor.mmg sale gile2 n aku pOn nek gile.haha kemarUk la....da lamer gile ak xshOpping!!sO,dengan wit yang ader dlm pursE aku,ak terusla bershOpping pai xingat dunia..haha yang pastinyEr,aku puas sgt2 dpt lepas geram.walaupOn kopakla gak wit pt aku tu kan hehehhehehe
 
hehe byk x aku shOpping?tp sbb sale pai 60-70%,ak Pon membeli belah..just labUr RM100 only hihi

lps bis sHopping,ktowang pOn balek wlupOn terpakse berbasah dlm ujan..my 1st experience,bwk Moto dlm ujan..gan dila plak tu,my cOursemate yg sememangnyer xpenah ktowang hang out skali.haha skali keluar,terOs beromantika dlm ujan kan??wawwaa yerla..da lalink aku dating g gEnting sO ak pOn g la dating kat shah alam ijerk.hihi nway,just wanna sharE dat:
 
hehe berdating gan dila,my cOursemate..brOom3x..withOut license tau!!shhh...keep it secret hehe

1) sHopping itu sEronOk
2) sEjuk tau bawak mOto dalam hujan!
3) BeshnYer idOp singlE~~ haha der lg hOt stOry bOut my scandalOus. bUt sOry,i'll kEEp by my Own hihi
4) da la tu..xkan nak wat cOnclusiOn kot hehe
5) aku da puas hati cOz da dpt updatE blOg kikikikikiki~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...