sang emOs sekalian hihihi

Monday, April 26, 2010

mEntal sebab Basic Instrumental Analysis

 Okey sumer..bersedia untuk berhadapan ngan amukan sayer..waccha..!!!!! 
huhu....sebenarnyer nak study tapi mOod xder sebab akU gEram sangat-sangat ngan keadaan aku yang agak krItikal skang ni.."salah siapa..salahkah kita.." da nyanyi jap. ish..merepek plak kan.
actually aku nak study subjek Basic Instrumental Analysis,one of my killer paper.rabu ni hah papernyer..but,the prOblem is,nape ler aku liat sangat nak memahamkan n mengahafal n wat latihan..??
aku da gOlek2 atas katil tadi,kOnonnyer semangatlah nak blajar kan.bIle tengOk past year questiOn,rase nak tidO jerk.sakit jiwe rage aku..then tetibe aku teringat satu bende yang aku salin daripade t-shiRt sOwang gurl ni.hehe tyme tu kat kedai mamam kat seksyen 7..bukan ciptaan sendiri,tiruan semate-mate.sO,lets check it Out:

L.I.F.E  is nOt abOut finding Urself
L.I.F.E  is about cReating UrsElf
lepas kOwang bace,cube Kowang pikir sejenak..renuNg nun jauh di sudut pintu bilik kOwang..xpOn sambIl kowang bace bende ni,pejam mate n pIkir selame kOwang idup ni ape yang kOwang wat..haha aku gah mengate diri sndiri tau x..?
actually banyak jerk bende aku nak cakap tapi at this mOment, aku nak cakap bOut ape yang aku dah create mysElf alOng dis semester..hahahhaha gelakkan diri sendiri balek,aku nak kate padan mUke.
tulah,masuk claz basic mule2 jerk semangat nak dengar lecturer ngOmel ape.lelame aku khayal,leke..kalu kOwang nak tau,kalu aku masuk claz basic jerk misti aku on pc almaklum claz wat kat lab cOmputer.tuLah,sape suh letak aku dekat ngan pc.huk..
mate bUkan jerk pandang Dr.Zarila tu,tapi liar2 gak menjeling dekstop sambil tgn ni gerak2 tekan keybOard.sengal kan??
then xpOn kalu claz dalam bilik bese pOn,aku memang menatap muke Dr.Zarila yang manis,lagi suke senyum tu..tapi kalu scan dalam2 mate aku,memang aku xcOncentrate langsung tau. bIle tyme nak test plak,bUkannyer study..bwk tOyol.kalu nasib bek dapatlah lepas,tapi kalu nasib malang, meranerla idup..ish.abis jatuh saham aku kan.aku xkesah,ni ruang aku,sO suke ati akulah nak cakap ape kan.malas nak simpan2 nak cover2..simply, DER KU KESAH..?? hehe 
ni lah yang aku create diri aku dalam subjek Basic Instrumental Analysis..kowang cian x dengar kisah aku..?skang rase nyesal plak kan..naperlah aku xdengar ape yang Dr.Zarila ajar tu..apsallah aku xrajin,balek terus study ker kan..huk..nak wat camner,sudah terlambat. 
yang aku tau skang ni,aku just kene kuatkan semangat jerk nak teruskan usaha blajar makhluk ni..uwwwaaaa...;(((( 
nak nanges gOlek2 sebab banyak sangat kene bace.past year questiOn plak xder yang berUlang,sumenyer laen-laen..bertambahlah tekanan aku..tapi syUkur,aku da lege sebab da luahkan kat rUang aku.sayang kO blOg..!mmuuahhx lebey2 lebey.!!hehe
sambil carik mood,aku nak melayan lagu-lagu sentimental jerk..hukhukhuk
chaiyok..!!!tuk diri sendiri n kepade kawan-kawanku yang pUnya perasaan yang same macam aku hihi
pEsanan rIngkas:
sOrry..wat mase ni saye xdEr mOod nak bLogwalking..insyAAllah ader mase t saye melawat sume kamu kamu yang muncul dalam shOutmix saye k..mOhon ampUn..dOakan saye jadIk seOrang yang sangat rajin tau..hehe 
kate-kate hikmat  ni untUk diri sendiri jerk tau:
HENDAK SERIBU DAYA,XMo SERIBU DALIH
TEPUK DADA TANYA SELERA
hmmm~~ da tepUk2 dade ni..rase cam nak kOrek2 terus jerk tau..!ok lah..emOs kembali ke dunia blajar..selamat pagi dUnia=)
 

3 comments:

Miss Ain said...

Farah,,
Gudluck k,,
Sempat je lg nk study,,
Test-toyol *benda biasa je tu*
(^^,)

nich said...

hahaha farah gud luck taw.. jangan malas2..
studi2.. ehheeh

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

aini: hehe thanks dear..

nIck: hehe thanks lalink;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...