sang emOs sekalian hihihi

Wednesday, February 10, 2010

eMosi mEnguasai dIri


pic aku tyme kat claz.agak2 muke aku tyme emOs dari tepi camni la kot hihihi

firstly aku nak mintak maaf sangat2 pade sape2 yang ader terasa hati gan aku

huh...ntahla aku pOn xtau,minggu merupakan miggu yg sangat emOs tuk aku.

cepat jerk raser membara hati ni,if leh scan hati aku,da nampak cam air mendidih kOt hahaha

really2 emos n terpakse cOntrol gak perasaan yang cepat jerk nak mara orang..maaf...

aku xtau nape n xpaham nape.cam owang STRESS lah plak kan..

kene plak dIs week nyer tajuk kaunseling kElompok Katakan "TIDAK" pada STRESS..huhuhu

memang cam bOm atOm yg meletOp kat muker aku..pekkkk~~amek kO! haha kene balek kat diri sendiri

arrghh!!aku benci sangat der perasaan mara ni..aku xsuke,tapi nak buang emOsi yang sengal ni pOn payah gak

hmm per yang bOle aku wat,Senyum;))))

xkirela aku marah camner pOn walaupOn cam xder sebab nak mara,tetap amalkan senyuman hehe

senyum itu sedekah tau!! cam pagi tadi,dlm rapid bas..der sowang gurl,cOmel gak la..die pandang2 aku.

mule2 aku agak x selese n macam xsukela owang nak pandang aku camtu..
at last,aku Senyum gak kat die walaupOn agak tERagak-agak..
hehe 
yerla,t aku senyum kat die,xpasal2 die wat muke stOne lagi aku bengang kan??

yg penting ikhlas..n she smiled back;p aku raser der kepUasan gak cOz bile kiter mesra gan owang,hati Pon senang..

but..bile kiter ader perasaan mara yg terpendam,hati misti kacau bilau wiwiwiiwiwi

k la..da nak maghrib

sOk der test Industrial chemistry..hah ni satu lg pRob aku,xstudy lagi..lagila kacau bilau kan huk

nak study tapi mOod xsampai..ish!!datangla mOod study...datanglah.....

chaiyOk!!!!shuh jauh2 perasaan nak cepat mara tue..!!shuh!!!hak tuiii!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...