sang emOs sekalian hihihi

Wednesday, July 28, 2010

kisah aku si minah rempit

 syoknyerr tido.....!!! almaklum tergOde tengOk rumate aku gah tdO...sedangkan mate aku segar bugar lagi ni . firstly, aku rase da berkurun lame aku tak update blog kan. semester lepas jerk aku sangat teruje n excited update blog hari- hari..yerla, zaman mude idea kat kepale otak ni senang sangat nak mencurah-curah bagaikan di ladang gandum hahhaaha just sampai tahap umur da boleh nak beranak ni, idea pON kene korek, cungkil dalam-dalam.

akhirnyerrr...tiba-tiba aku ader mood nak mengisi ruang aku yang da lame kesepian ni hihi ciannyer kO kan emos!!skang ni mood aku nak bercerite tentang kehidupan aku skang ni. semakin mencabar tau!hahaha apatah lagi, sejak masuk semester baru ni syukur sangat2 dengan adernyer scooter a.k.a mishh pp pemberian ayahanda tersayang  maka aku sangatlah senang n mudah untuk bergerak ke mana-mana atau bahase kasarnyer merOnggeng! astaga~~~ cam salah gune jerk kemudahan yang ader kan.hihi tapi bagi aku, ini kite bOleh gelar: sambil menyelam minum air k ;D

selame aku menjadik minah rempit dalam mase tiga bulan ni, macam-macam bende aku da tempuh tau! hehe poyo plak.hmm aku ni da ler susah nak bangun pagi, almaklum suke membute lewat malam.then mandi n bersiap pOn macam kure-kure, lembap nak mati. bile da lambat bersiap maka terlambatlah jugak aku nak g kelas kan..sO, mesti aku tak panaskan enjin mOto aku pagi2. grrr~ sampai tibe satu tahap ari tu, enjin aku asyik termati jerkk..memang hampeh! hah sambung balek~ biler dah lambat, mestilah aku kene bawak mOto laju2 ibarat kene kejar ngan kereta ferrari tau.! huhuhu~ sampai sume bende yang berbOnggol pOn aku redah!hehe cian my lalink kat belakang tu .....terangkat-angkat bende yang bOleh terangkat hahhaha takpe2,, dugaan ketika belajar ni tau namenyer hihihihi

then, mestilah kowang sume dapat bayangkan keadaan waktu pagi kan?sangat sesak ngan kereta walaupOn dalam kawasan Uitm sajer. maka  bile sampai kat laluan yang jalannyer sempit, kenelah mencelah. until penahlah gak hampir2 nak tercium bOntot kete depan...fuhhh naseb bek aku ni macam cekap sket nak brek( muke bangge) sO alhamdulillah~ masih bernafas hingge kini hiiii.. if kowang nak tau, tabiat aku yang memang tak bOleh nak ubah, menjerit atas mOto tau!aku tak tau nape aku suke menjerit..bagi aku, tu jerk bende yang bOleh m'cOntrolkan keadaan hehe juge bole m'releasekan perasaan cuak aku yang sedang membuak-buak.

paling aku nyampah sekali: bile jem(tak tau eja) kat traffic light- huhuhu mase tulah aku kene gune sebaiknyer imbangan badan macam laluan titi tyme nak amek test jpj tu.haha pai skang ni memang aku da pOwer sket lah kalu nak mencelah-celah di sebalik kereta n lori tu ececehhh tambah lagi, aku lagi suke menyanyi tyme aku nak mencelah. macam tu jerk aku rase tenang hati ni tau..sedangkan dalam hati Tuhan jerk tau camner tahap kecuakan aku tu~! huhuhuhu

hehe satu lagi bende tak boleh nak blah..tyme selekOh.haha aku paling suke nak wat aksi macho! sumpah aku rase macho giler giler bile kat selekOh..bukan mOto jerk senget tau, ngan badan2 sekali aku sengetkan gaye ala ala mamat rempit yang berjaye gitu...hahaha then bile tibe tyme nak parking, aku sangat suke nak parking senget mOto aku tu- budget macam tempat parking tu aku punyer kan??hahahah der ku kesah..? ntahlah..aku pOn tak tau nape dahsyat sangat aku ni, suke ikut kepale sendiri- tapi dalam hati: banyak lagi kOt tempat yang diowang boleh parking moto tu huhuhu sume geleng pale!

tabiat tabiat..jap aku pikir! hah lagi satu, bile da bawak moto ni kan, barulah aku tau perasaan seorang penunggang mOtosikal camne..huhu n memang sakit hati gak bile berhadapan ngan kereta yang takder perasaan simpati n belas kasihan kat penunggang seperti kami. huhu yang paling bengang, bile aku jumpe driver yang tak reti bawak kereta, tak tau nak bagi isyarat!walaweiii~ bahayer giler kot. haa tyme ni aku akan gune peluang yang ade tuk bunyik hon. haha walaupOn hanye hOn moto, tapi ingat bunyik die tak pOwer ker??bOle gegar satu dunie tau! (nampak sangat pembOhong) dengan banggenyer, selame beberape minggu ni, aku da bunyikkan hOn lebey 3x kat kereta yang tak reti nak kesian kat penunggang mOto macam aku ni tau huhu

aku raselah kan, ayat aku macam tunggang terbalek kan. layankan jerlah labu...umur meningkat ni, tatabahase makin hancur kot...hahahaha aku mau stalker owang ni.ops!terkantOi~ hehehehhe iklan aku kali ini:

wahai pemandu kereta..!ingatler jugak kami si penunggang mOtosikal ni..
same-same berganding bahu melindungi nyawe yang sangat berharge k??
pandu cermat jiwe selamat
hahhahaha
ngengggggg~~!!

3 comments:

Zatiesiska Abdul Rahman said...

hahaha lawakla pain :D

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

hehe lawak ker...ngee~

raider150 said...

boleh joint club moto nie...apa hal kena berhati dijalan raya....sebab kenderaan besar dia buat tak tahu jer..pada yg kecil nie...sebab tu saya beli moto kecil power suzuki raider 150...gila kuasa dan minyak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...