sang emOs sekalian hihihi

Monday, October 18, 2010

keterUjaan membawe kecelakaan. cian kau wahai mish pp.

kadang-kadang betol gak owang kate yang kite jangan slalu happy kan. seminggu lepas aku tersangatlah happy bile aku mandikan mish pp kesayangan aku setelah hampir lime bulan die berpanas terik, terbasah kuyop dek ujan menimpe. mane taknyer, since aku bawak die berhijrah ke shah alam, aku langsong tak mandikan die. bukannyer malas, just tak berkesempatan jerk.then bile aku dapat tau kat area bintang ader tempat wash car, aku ngan teruje pon ajak lalink teman aku bawak mish pp ni gi mandi. ehehe excited giler giler awww.

akibat daripade perasaan teruje yang melampau, maka bangla yang mandikan mish pp pOn aku snap gak pic dier aww~ jeng jeng jeng lepas dalam setengah jam menunggu, plus ngan harge mandian sebanyak RM5, inilah hasil titik peloh jejake di atas.


cayyalah..!berkilat kan kan kan. ok. tutop citer perasaan gumbira tahap dewa sebab mish pp aku da wangi lagi berkilat. then, selepas 3ari bersamaan hari jumaat. 
plis take note: masok lam kalendar dunia tau..! 15 Oktober 2010. 

Dengan ini mengisytiharkan bahawe first tyme aku excident melanggar kete. waaaaa ~ bunyik cam dahsat kan. langgar kete gitu, bukannyer kete langgar aku. tapi syukur Alhamdulillah..muke maseh diselamatkan.. astaga~~~ syukur sangat2 aku n my lalink maseh bernyawe kat bumi ni. aku dengan tak perasan n tak sengajenyer terlanggar kereta depan aku. huk. naseb bek abang empunyer kereta tu baek aww..

tak mintak ganti rugi sebab plet kereta pecah. tapi siap teman aku n my lalink bawak g pusat kesihatan. hehe mule2 nangesler gak, almaklOm terkezot sket an nak jatoh2 moto ni. tapi bile kenang balek cam malu plak. hakhakhak da lah tyme tu gah jem terok, yerla lunch hOur kan. lagi plak sume berpusu-pusu nak g kedai makan isi perot. kes aku n my lalink plak, jatoh tertonggeng kat tengah jalan.waa~ lawak tol. gaye bawak moto bikin macho, tapi langgar kete sket teros jatoh ihik. k. malas nak citer panjang.

actually aku gah dalam suasane dikelilingi owang ni~ hehe bertemankan my sayang kat sebelah ni, sebok men pOker. ok, jum tengok pic kesah malang aku. lailalalallalla~ 
hah ni kecederaan kecik yang dialami oleh aku walaupon dalam ati, Tuhan jerk tau betape besarnye luke ni bagi aku awww ngeeee~ 

hah ni plak kecederaan kaki lalink aku. cian dier aww~ yang paling besh ++ lawak, tyme da jatoh tu, memang minah ni tak reti2 nak bukak helmet. wakakaka nak tau nape..??sebab malu.!!grr~ bile pikir balek, aku jerk yang tak malu, hahaha siap teros bukak helmet, tayang muke yang gah comot ngan kain herot berot kat tepi jalan tu. hakhakhak jom gelak !!! ngeeeee;D

n akhirnyer..inilah kecederaan yang dialami oleh mish pp. cian dier kan. jadik mangse kecuaian aku. pecah sket cermin lampu depan, tercalar kat area depan tu, plus lagik pecah cermin sisi kiri. naseb bek bole setart lagik enjin. kalu x, mati aku gulong tikar teros antar mish pp masok hospital saket jiwe motor kuang3x

last penceritaan, skang ni aku dalam proses nak tunggu luke kat tangan aku kering. n maken saket hati bile kat kaki aku ni penoh ngan lebam-lebam yang sungguhler tak comel. huk. takper, ni lah baru bole dapat award minah rempit kan??hakhakhak ok sume. lastly, nasihat bersame:

berhati-hati di jalan raye
jangan mengumpat owang dalam hati tyme memandu wakaka
akibatnyer, anda lihatlah nanti..!ouch. agak ganas di situ hihihi


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...