sang emOs sekalian hihihi

Monday, February 21, 2011

warkah nytemare aku

akhirnyer..dapat gak emos kembali walaupon aku kene menghadapi risiko virus malware. huhu tak kesahla sebab aku da sangap sangat nak mengemos kat sini hehe alkisah mimpi buruk aku akibat ketinggalan hp dalam dashboard kete ayang semalam. sebab tatau nak ngadu secare mulot make aku pon ngadu secare bertulis kat laki aku...kecian kecian....


ayang.....tadi mimpi buruk..bangun tito terus nangis...tatau kenape.................... lam mimpi tu, saye nak amek gambar ngan kek awak. saye g ngan dila, tapi saye tak suke sangat bile dila nak rosakkan kek saye tu. saye marahla dy, wat sore tegas. tapi dila merajok, tarik muke masam ngan saye. lam mimpi tu, sy jadik seorang yg sangat keras ati n tak kesah an owang len aww.. da pas mara dila, saye pon g amek gamba gan kek kamu tapi der kwn2 sy gak, tapi dyowang sume cam protes gan saye tak suke saye.

pastu, saye g la kedai tudung. mau beli tudung. tetibe kwan saye der tegor, laki la dy cakap tudung sy pakai tu tak cantek. dy tanye nape saye tak pakai ariani~~ saye sgt emos, sangat geram gan kawan saye tu. saye marah2la dy, pai sakit dada ni. tyme tu saye sempot sangat terok, tapi berusehe nak lawan cakap kwn saye tu. sampai sy jerit, saye cakap cenggini: tak kesahla beli kat mane pon, murah ker mahal, asalkan per yang kite pakai tu selesa k :
teros saye kuar kedai tu g kat jalan. 

gah sempot2 nak col ayang, tapi upe2nyer hp saye tertinggal gan kamu. saye sangat nak hubungi kamu tapi yg saye tau, saye der dengar kamu berborak gan saye. tapi kat nombor len.. sedangkan saye tak jawab pape telepon tapi saye tau kamu ckp gan saye tp tatau mane datangnyer bunyik tu. kamu cakap pasal futsal malam kamu, kamu skett lagi nak menang. saye siap tanye kamu penat x..? yerla saye tau kamu tak tido semalaman sebelom kite g piknik.

jalan2 teros saye menghala kat bus stop kat perindu. tapi yg peliknyer, sangat banyak kete yang parking kiri kanan. lori bombe pon ader aw. saye jalan2, boley plak kawan saye yg jalan belakang saye terserempak gan lecturer pompuan n nak tompang. tapi saye wat bodo jerk sebab saye memang nak naek bas.. tapi odw ke bus stop, banyak sangat moto lalu n der tegor saye nak tolong antarkan x. saye sangat takot n jalan laju2 pai kat bus stop. setibe kat bus stop ader dila, n due owang budak pompuan. lam mimpi tu, saye maseh rase jantong dup dap aww..sebab takot. 

ntah camne saye bole dengar macam kabar angin, upe2nyer, der due owang budak india (penjahat n pembunoh) yang nak carik pompuan tuk amek tulang balakang dy... saye takot sangat2. lagi2 plak, baru sy ingat yang bwk moto tadi tu, dy tegor saye cenggini: hai adek, nak saye bawakkan jumpe owang..? india yang nakkan tulang blakang pompuan tuk digantikan. hehehehhe: gan gelak jahat dy lagik.

tu bile sy jmpe dak pompuan kat bus stop tu, saye tanye dyowang der hp ker x. n sowang budak pompuan tu kate dy der credit 20hinggit. saye sangat terdesak, n cakap kat dy yang saye memang nak hp. saye bole bayar bape jerk tapi yang pastinyer, saye nak pinjam hp dy nak nak col kamu. lam pikiran saye, pikir kamu jerk...saye nak kamu datang selamatkan saye.... tapi sangat malang, tengah2 pegang hp budak pompuan tu, lelaki tua yang duk sebelah dyowang bersuare gan muke jahat giler.

damn..!!! dy pon india gak yang~~!! dy bagi kad  kat budak pompuan yg nak pinjamkan hp kat saye. saye tak pasti kad aper, yang pastinyer respon budak pompuan tu: laaa...pakcik ni india..???? n dila plak cakap: macam owang gile jerk aku tengok.
saye marah gile kat dila n cakap: ish~~ da lah sore ko kuat! : sebabnyer saye takot owang tua tu dengar n wat pape kat kitowang. dat tyme hari da nak senja, memang xder bas lalu langsong kat bus stop tu. saye tarik tangan budak pompuan yang saye nak pinjam hp dy tu. tapi tak jadik nak lari balek kolej. sangat bahaye sebab menghala ke kolej saye tu banyak india berkumpol, n yang pastinyer penjahat pon ader kat situ gak. huhuhu

tibe2, saye ceria sangat bile der satu van kanak2. saye tahan, n bile berenti upe2nyer driver pon india. argghhhh~~!! takot sangat2. Ya Allah...tuhan jerk tau camner perasaan saye sayang.... keadaan yang sangat terdesak. sangat bersyukur bile nampak bas uitm. saye teros larik ke tengah jalan kononnyer nak suh bas tu berenti. lagi plak driver bas tu melayu. sangat malang naseb saye bile bas tu tamo berenti sedangkan saye da berdiri kat tengah jalan. saye kene langgar gan bas tu, tapi saye berpaut kat bahagian depan bas tu. hebat kan saye..???? tapi saye tak bole tahan gan mimpi tu n teros tersedar.

duduk lame kat katil sambil sandar dinding. kompius, mimpi o realiti. rumate pon takde mau pelok...... saye pon teros nanges.....saye sangat takot gan mimpi tu sayang. sangat. sangat. jantong pon lom abes degop kencang lagik...hmmmm sayang..i need u. i need my hp too............


p/s: akibat ngate owang india tyme aku g piknik semalam kot~~~~ ngeee.......

2 comments:

atikah said...

hye syg....!! rindu bangat sama kamu... pain dh jarang2 update blog ek?

hehe.. dh ok dh pun with him.. ika je ngade2 lebih...biasela.. hujung2 bulan nk toooot... die dh pujuk dh pun... suke!!!!!!

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

hihi yer sayang~ windu ika gok.. jgn majok2 yang. t tak comey hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...