sang emOs sekalian hihihi

Wednesday, May 12, 2010

award tUk sume 'mereka buat saye tersenyUm'

waaaaa...hariku indah seumpama seoRang puteri..PUTERI..???eeyakks.!xmO aku puteri.nyampah..!nak macam bidadari lah hahahha mane tak nyer,aku kat umah skang ni,duk gOyang kaki tak wat pape keje pOn.membute pai pkul10,n bende yang mencergaskan tubuh badan aku, lebey kurang macam exercise pagilah bile aku pegang penyapu.hihi bile da sapu satu umah yang macam due hektar persegi, then barulah aku rase cam semangat sket hari baru aku.hmmmmmmm agak lame kan aku tak update blog ni, sebenarnye banyak lagi amanah yang aku x annOunce tau. hehe sO,untuk mase yang singkat ni aku nak bgtau yang aku ade dapat award daripada miss fezz-anna..hehe ni merupakan award aku yang kedua tau;p

aku macam terkejutlah kan bile fezz-anna bgtau aku dpt award..hehe interesting bLog award gitu..aish mahal nieyh,aku da tanye tauke emas tau.tauke emas pOn takut nak amek sbb terlalu berharge lagi bernilai,silap2 kedai die jadik mangse rOmpakan plak..hahahha hiperbOla tul.tapi aku sangat menghargai award yang aku dapat ni..mekaceh anna~jeng3x tibelah mase tuk aku menjawab ape yang belOm terjawab bile da dapat award kan hikhikhik apa dia...???jum nengOk:

Thank & link the person that give you the award
alhamdulillah, sangat berbangge n berterime kasih pade kamu fezz-anna 4da award;)
sO, dengan ini saye mengisytiharkan bahawa:
semua bLogger yang membuat saye tersenyUm 
merupakan penerima yang bertuah tuk award nieyh;)
sO,paham2 sendiri eyh sape kamu kamu kamu yang nun di sane n nun di sini supaye menerima award ni dengan hati yang terbuke hehehehe

State 7 things about yourself
 
seorang yg flexible n universal
mudah adapt ngan tempat baru n orang baru
tak suke jage tepi kain orang
suke cakap
suke kanak-kanak
suke shOpping
ceria n periang
 
ok sume..mak da bising suh siapkan keje yang patut dikerjekan hehe ..xsabar nak bawak anak buah jenjalan petang ni. nak wat iklanlah:
sayang kanak2 sebab itu lebih bahagie bile mereka tersenyum
bawak duit banyak bile jalan ngan smallest buddy
hehe kenapa..??
sebab kite akan di 'pau' untuk beli mainan n bagi diowang mam kfc kuang3x
 


2 comments:

achik ezam said...

dah setat choti sem ek?????


henjoy hoyeah-hoyeah!!!!!

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

ezam: hehe yup2..tulah,start cuti pai lupe nak update blog ngeh3x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...