sang emOs sekalian hihihi

Saturday, May 8, 2010

si hitam adik kumOn hehe

firstly,nak mintak maaf sesangat kat mish zazza cOz pain terlalu lambat nak sampaikan amanat.almaklum selaku peguambela peguam negara ni kan,banyak keje nak hadap. n lagi plak kes yang bakal nak tibe ri ahad ni.banyak lagi akta-akta yang nak kene menghapal ehehehhe gedik plak kan.

haaaaa skang ni sape nampak si hitam menawan ni..?aku pernah tau nakpak si hitam ni kat bLog si padin. then terjumpe plak kembar dier kat blog yati. hehe tibe plak masenyer kOwang jumpe kembar same species n same pOsing plak tU kat blog aku kuang3x..aku cam gemar plak kan nak panggil name manje makhluk tuhan yang menawan ni si hitam ngeh3x.. 

sebenarnyer kan,si hitam ni dihadiahkan oleh miss zaza QransazEr, hikhikhik katenyer sayang kat aku. sO, beliau pOn m'tagged kan name aku atau ngan lebih bermakne, menghadiahkan si hitam ni kat aku. hikhikhikhik abang die name kUmon tau..hah jgn cOmpius.!
sO,aku teruskan ngan sequences of dis law k. haha sesuki aku jerk kan.

1. Thanks & Link the person that gave you the Lembu.
haha aku da bagi link kan kat atas

2. Bagi balik wasiat ni kat 7 blogger yg paling aktif.
aku nak kate yang bErtuah pOn bOlelah..tapi lembu ni lagi bertuah cOz makin tinggi plak kan saham dier.sO,dengan ini aku menghadiahkan kembar2 si hitam kepade kawan alam maya aku yang memang aktif mengKomen n melawat aku hehe:

Tikah 
 (aku syg tika,xtau nape..n bile tika ader aku rase chill giler)
applE diary 
 (apple pon same.aku syg gak.ele..kembanglah tu)
Ezam
(hehe suke kOmen aku n aku suke bace pOst dier.besh!)
zOul 
 (post zOul pOn gimik lebey.hehe klakar plak tu)
Alip a.k.a. demam kUnin  
(bile advice aku,sume wOrdnyer sgt bermakne)
newbiE
(rajin bLogwalking aku pai kaki pOn da tggal kat bLOg aku ni hehe)
fEzz anna  
(pOn rjin bLogwalking ak.n aku dpt award darinyer heee suke~)

tamak plak kan,n kawan-kawan kesayangan aku yang merUpekan seOrang blogger hehe

lalink eah
elin gedik
shirah
fatin my rUmate
kiahcUn
alin katak
nyets


3. Bagitahu diorang ni yang diorang ni dapat wasiat dari orang kaya kg. sepening
lalat.
hah kengkOwang,kowang dapat wasiat daripade owang kaye kg.sepening lalat tau hikhikhik

4. Cerita 3 perkara apa yang anda selalu buat sambil tengok tv.

rIbe anak buah sambil peluk2 diowang hehe
lipat baju lah kan kalu kat umahlah hikhikhik
suap anak buah mamam

5. Bagitahu 3 makanan pelik yang pernah anda makan.
makanan kat ikea huhu
ikan pekasam
sipUt sedut ( nape kene sedut..?dalah xpernah nak masuk dlm tekak..huk)

6. Cube bagitahu berape orang dah kawan anda kat FB
hehe 666 cantek kan number..? 

7. macam mane korang jumpe spouse korang or pakwe or makwe.
xder lagi lah bOypren ni..tapi im fall in lUv rite nOw. tuPon kenal daripade kawan hehe

aik..da abis ker sOklannyer..?aku ingat ader lagi hehe oklah sume...aku nak study.kisah lepas ni,dapat 'awward' besh hehe da xsUrprise kan...hehe macam lah kOwang kesah plak kan pOst aku lepas ni..kuang3x kan da malu.hehe paperpOn,wish me lUck 4my exam tOmorrow k

4 comments:

FyaZyn said...

HUHU.DAH AMBIL.ON THE WAY NAK SAMAPIKAN WASIAT BARU:)

Zazachan said...

wahh~adik c kumon ade sini..haha~

Unknown said...

wahahaha~~~ thanks pain!!! syg pain jugek!!!

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

apple: hehe cpt pRoducekan kembar si itam tau

zazza: hihi tUlah..glamOr diowang skang kan ngeh3x

tika: hehe syg tika bangat;PP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...