sang emOs sekalian hihihi

Friday, May 7, 2010

aku radiO rOsak untuk dier si 'rangga' malaysia

 selamat pagi dunia..!hehe hari yang sangat indah cOz as usual aku dikejutkan ngan suare si dier..hihihi n as usual,dier mesti akan mengOmel kat aku sebab aku ni sangatlah mengade-ngade n ntah paper,kate nak bangUn tapi sebenarnyer tak bangUn-bangun. pendek cite, da bangun tido balek.hahahahhahah bukan sekali dua, akan bertUrutan selama sejam per jam. n setiap kali dier cOl kejuT aku mangun,n setiap kali tu lah mesti dier ngadu lapar..hehe macam arini gak,aku pUnyerlah berbangge msg: "munin kamu..!awal x ite mangUn..?" ehehehe aku rase aku da ngan dunie nyate . tyme tu pukul 7lebey kOt.skali celik balek mate nengOk balek hp da pukul8lebey hiiiiiii~ then msg lagi " kamu watpe..". aku gah tUnggu dier reply ni. sekali bace msg dier, nengOk jam da pUkul9lebey... ish3x..nape ni..?jam rOsak per..(hahahahahah kOwang paham2lah sendiri) 

then aku betUl2 tersedar bile dengar bUnyik hp n terdengar sOre 'rangga' malaysia..alangkah indahnyer hari aku..da lamer aku tak rase macam ni, n dalam seminggu ni aku rase sangat bahagier sebab dapat kasih sayang pagi daripada kekasih yang tak dianggap kuang3x..tak kisahlah kan asalkan aku tahu perasaan aku ni sendiri.mesti ade yang tertanye-tanye kan..perasaan ape tu.???huhuhu biarlah rahsier....n aku xnak mengharap ape-ape pOn wat mase sekarang.idup ngan life aku yang macam ni..

hehe sambung balek..!da lepas aku dengar sOre 'rangga' yang xabis-abis ngadu lapO tu then aku memang niat hati nak sambung tido balek tau..kuang3x dasat2 (sambil geleng-geleng pale) . arrghhh~~~!! tido jerk aku ni tau..!then aku capai hp,aku cOl balek 'rangga' aku..hehe aku pakse die dengar aku nyanyi.tak pasal-pasal, gan mUke penyek aku,gan rambUt aku yang serabai, gan tak gOsok giginyer lagi,gan tak minum air lagi, aku berdehem.then aku nyanyi lagu 'kOsong' by dewa..hihi aku memang gah gile merOyan lagu ni tau. hehe puas hati aku dapat recOrd sOre pagi-pagi,lagi plak yang dengar bUkan calang-calang orang tau."rangga" malaysia gitu kikikikikiki  aku hepy gak,cOz aku dapat rase yang dier memang da dengar lagu tu n da hafal pOn liriknyer cOz dier bole nyanyi skali ngan aku.sebUk jerk nak jadik backup singer..!hahaha sengal kan aku ni..?aku memang sangat sengal pOn.tulah maintain single pai skang..huhu

berlanjutan lagi kisah aku,memang ader yang da meluahkan perasaan kate 'suke' aku..tapi aku xtaulah,loM ader perasaan yang lebih daripade seorang kawan kepade lelaki laen selain dier..sedangkan aku tau kenyataan yang perlu aku akur,aku hadapi,aku tempUhi.ececeh...jiwang plak kan.hmmmmm aku agak mental bile tau kenyataan tu.n at the same time ader jer seseorang yang meluahkan perasaan  kat aku.i dun mind if dun hve such a weird feeling inside my heart. tapi,siyesly aku dapat rase yang aku sedang menuju puncak.eh bukan,menuju untuk menjadi seOrang yang setia..waaahhh~ setia lah sangat kan.nape setia...?punce menjadi setia..?? kesan pade diri,keluarge,masyarakat n agame..???hahahha da macam wat skOp tajuk kaunseling kelOmpok plak kan.t kite akan bincang lagi selepas ini k....wasiat aku pOn lOm aku amanatkan lagi.aish..besar tu tanggungjawab.hehe t ader kisah 'wasiat' lepas ni tau..!

tapi aku nak g mandi dulu..ops!!!kantOi plak kan.takpe2 kOwang xbau ape2 kan kan kan..???cepat angguk..!!t aku jadik radio rOsak lagi hehe k lah sume..aku nak menghabiskan air kat tOilet tu.nak mewangikan diri yang sememangnyer ucuk sedia wangi lagi harum.heheheheh da lamer tak bagi kate hikmat aku kan..nak sangat kan..hah ini dia..xjadiklah.nak nyanyi pulak..!hikhikhik

bangun pagi,senyum-senyum
tengok hp,jawab cOlling
jadik radio,nyanyi-nyanyi
bukak laptop,sangap blogging
da tulis post,lepas publish
rase pUas,minum air
amek tuala,pakai slipa
g tOilet jalan kaki
pai tOilet lu pikirlah sendiri

wakakakkaka..nyanyi ikut versi lagu bangun pagi cam budak sekOla tu eyh..cOmel gile kOwang cOz sudi melayan aku ni ngeh3x..papai~~~

p/s: aku xtau nak bagi tajuk per..sO kowang jang kerut kening tande tak paham tau..!wat-wat paham jerk k hihi

4 comments:

Unknown said...

huhu,, ika paham pain! paham3~~

FyaZyn said...

huhu!
pain weng.pagi2 bangun sewel2
haha

soie ye pain.apple memang tak sempat sgt nak blogwalk.so busy lately n tired.aple baca semua post pain cuma tak sempat komen.broadband sgt perlahan!

achik ezam said...

sedang ingin berchenta~

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

tika: hehe malulah pa'in kuang3x

apple: hehe pain memang sewel pOn;p tulah..ingat apple lupe pain.baru nak nangesh uwwaaa;((( hihi

exam: hehe aku mau dicintai~~ waaa....grr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...