sang emOs sekalian hihihi

Tuesday, May 4, 2010

padIn vS pa'in

enTry sangat pendek
hehe jUst nak annOunce kan semUa yang membUat aku tErsenyUm da menggapai 100 bIntang hehehehe
n nak tau sapa yang ke-100 tu..??
bertUahnyer beliau..hikhikhik ini dia...::::
jeng jeng jeng name bEliau adalah MR.PADIN
name pOn lebey kuang aku jerk kan
ni mesti si padin  ni cuRik sket ilham name aku just nak cOver,tambah D plak kan
hahhaha jangan mara eyh padin
haa..lagi satu,sOrylah mr.padin..pain xtau nak letak pic mane satu,just ternampak gambO yang macam semart ni kan
ni bukan iklan digi tau sumer-sumer..
ni nak iklankan owang yang dalam bulatan mUke tu haaa
tulah mr.padin ngehngehngeh
skang ni mOod aku gah serabUt n gile,sO aku xleh nak tUlis panjang-panjang
t tak pasal-pasal si padin ni jadik mangse aku hihi
paperPon tahniah kepade mr.padin sebab berjaye pEcah rEKod aku ngan menjadi insan yang keSERATUS
sO,sape yang berminat nak berkenalan gan insan istimewa ni bOlehlah lawat bLog beliau
actually xtau camner nak exchange link hikhikhik tapi just click makhluk ni k"
http://padinno.blogspot.com
ok sumer..
pa'in mau study,sOk exam lagi
my kIller paper- inOrganic chEmistry
wish me luck ya..
muchO3x

5 comments:

zoul yazix said...

padinno?cam jenama padini lak..haha

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

aip..!!!

Padin said...

wakakaka salah kotak komen plak..

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

haha tulah..excited sgt saham gah naik an;p

Belalang hijau Perisik said...

blh buat brand baru nih...
padinno...
wakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...