sang emOs sekalian hihihi

Sunday, May 2, 2010

rambUtku yang KOntOt

huhu..rase da lame gile aku tak menUlih kat bLog kan..banyak menUlih kat atas kertas jerk,pai da kecut jari aku yang gemOk2 ni hehe actually banyak giler cerita aku yang aku nak share,tapi atas kekangan mase tambahan pUlak urat Otak aku banyak yang da berbeLit,sO aku pencen berblOgging jap dalam mase due tige hari ni..

haaa bende yang aku nak sangat citer n luahkan adalah................rambUtku da kOntot..!!!huhu selame setaun lebey aku simpan,akhirnyer si dier berjaya membUke hati aku tuk Potong rambut.jangan tanye siape "die" tu tau heheheheh hmmm aku memang da lame luahkan kat kengkawan aku yang aku nak potong rambUt,tapi misti lalink aku tak bagi..memang sayang cOz rambUt aku da panjang kan..

actually unexpected sangat rambUt aku jadik camni..hukhukhuk dalam otak pemikiran,aku just bayangkan rambut yang aku nak pOtong ni rupenyer bulat n last aku pOtong pendek tyme aku part 2 dulu..aku suke sangat style camtu cOz sesuai gan jiwe aku..eh silap..muke aku hehehhe inilah rambut baru ku...
 sO,apa kate kamu semua..???uplOad pic dalam facebOok memang ramai yang kOmen..mOst of them of cOurselah ngUtuk kan haha tapi yang besh der gak kawan aku yang pUji,siap bagi recOmmendatiOn camne nak jage rambUt baru aku ni hehe tapi aku xkesah pOn,nak pUji O kutUk cOz xbOleh nak pUtar mase balek pOn kan huhuhu

tapi kan,bile gan rambUt baru aku ni muke aku sangat-sangatlah bUlat..haha kekadang aku ni jadik bahan ketawe kawan2 aku..kuang asam kan..!hehe xperlah asalkan diowang bahagier..tapi banyak gak kelebihan rambUt pendek ni tau,antarenyer jimat syampOo, kepale rIngan, tak payah nak ikat rambUt, bOle basah rambUt slalu.yang besh gile,bOle nyamar jadik laki tau hehe cume aku lOm try jerk lagi kuang3x 

macam biaser,asal lame xmereka karangan kat sini mesti jalan penutup citer aku tergantUng hihi hah tambahan lagi,rumate aku da gelar aku "dora" tau..citer karTun ape ntah,hehe misti rumate aku balas dendam.mane xnyer aku panggil beliau Minnie mOuse..Ops!!!haha sOry yayang..

oklah...aku nak sambUng Post baru plak..hehe tamak kan?der ku kesah...???paperpOn cam biase nak wat iklan:

RAMBUT ITU MAHKOTA WANITA 

hehe layankan aje....;))))

uwwwaa..pasni xdapatlah aku nak ikat rambUt,nak wat tOcang lipan lagi.yang pastinyer aku akan gelak bile tengOk muke sendiri cOz muke aku klakar sangat2 ngan rambut baru ni tau ..........hEeeeeee~~ judge by urself k

9 comments:

Zatiesiska Abdul Rahman said...

haha dah pendek, cantik gak, potong kat mana nih

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

hehe thanks zati..pain pOtong kat setapak hihi

zoul yazix said...

wahh..ayu jepp..haha
pain,jom wat tag..tgk kat my blog..
kita lawan sape lg comel time kecik2..haha

Aku Alip said...

rambut tu mahkota wanita.
:) jaga la ia sebaik2nya

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

zOul: hehe pain yang paling comel..xkire,nak gak!!hehe

demam kUnin: yerrr baek..;))

fara azmi,,^_^ said...

rambut yg ni lawa,,
saya suka,,
=)

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

thanks fara..ni sbb da bLow.tapi skang sgt messy tau ;~~

Nurul Farhana said...

adik cantik bertudung... =]

* ske rambut pendek, senang nak jaga.. *

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

mekaceh kak ana 4ur cOncerned..insyAAllah.pain dalam pemulihan;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...