sang emOs sekalian hihihi

Thursday, May 6, 2010

opOcot..!!gIle sajak..?


aku tak der moOd nak menUlis sangat tapi sejak menjak ni aku der  mOod nak bersajak tau..kuang3x hahahahha macam tak percayerlah plak kan.nak pErcaye tak?? ok lah..ni nOte dari facEbook frOm one of my fwen..

rasa resah singgah
bila tercari perang

jgn penah menyanjong chenta
bila x mengerti makna men chenta

satu terindah dlm dirimu
kini ada dlm jiwaku

ak inginkan cerita chenta
terindah bagai dalam dongeng

apakah ak harus lari ke hutan ataw ke pantai..
apakah ak harus teriak ataw ketawa....

sebab aku sangatlah takder keje n ingin mecari kerja,aku pOn create my own lebey kurang cam sajak kOt tuk balas balek pUisi indah kawan aku ni hikhikhik..ini dia:

teRcetUsnyer perang tersembUlnyer Gusar
menyentUh jiwa yang penUh keragUan

tak pernah digesa mencari cinta
ia datang tanpe disedari,tak perlu dimengErti

jiwaku jiwamu telah bErsatu
namUn masih ketermangu sendiri
kau tErlalu indah untuk dimiliki
aku terlalu ghairah untuk memiliki

merisik khabar mitOs lagenda cinte terIndah
bukan sekadar fantasi
tapi mahukan rEaliti

aku insan biase...
mampu melangkah meninggal jejak ke mane sajer
walaupUn tak sempat menggapai bintang
walaupun tak sempat menjejak awan
walaupun tak mampu menebas hijau dedaun huTan trOpika
walaupun tak mampu berenang menyelam lautan biru nan indah

ohhh~~ aku bukan tarzan untUk teriak
ahhh~~ takde lawak untuk aku ketawekan
ehhh~~ anjat owang..!aku adalah penyajak terkemUke upe2nyer kuang3x
 
hahahahahhaha sO,ape pendapat anda semUa..ader bakat tak saye;)
agak gIler,n memang aku ngah dalam cOnditiOn yang agak giler pOn huhuhuhu xperlah,layankan ajer aku ni k sume..nyte2

6 comments:

Zazachan said...

'ohhh~~ aku bukan tarzan untUk teriak
ahhh~~ takde lawak untuk aku ketawekan
ehhh~~ anjat owang..!aku adalah penyajak terkemUke upe2nyer kuang3x'

best part..hehe~

Zikri Husaini said...

wahhh... ada ala2.. sajak...Aadc... :-)

Unknown said...

pain!! cayalah!!! huh.. kne framekn la poem ni!! ahakss!

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

zazza: haha best sgt ker part tu yang..?kuang3x macam gile ade lah hikhikhik

zikr: hehe wa.~~ yerker?ni nak mengasah bakat lagi ni haha

tikah: hehe t da frame tUnjuk kat pa;in tau;p hehehe ngengader!

i.Z.z.A.t.I said...

haha yang your friend buat tu, itu bukan dia buat pon. she/he took that from lirik melly goeslow. lagu dalam soundtrack ada apa dengan cinta.
and dia ambik sikit poem dari ada apa dengan cinta.
sorry im a die hard fan of ada apa dengan cinta. and tak boleh tengok sikit babbab plagarism ni. hihi.

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

haha yErker..kuang3x
patUtlah macam kU kenal hehe
xpe2 mari memberentas plagarism kikikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...