sang emOs sekalian hihihi

Sunday, May 23, 2010

ENTRY YANG TERGANTUNG hahahahha

waaa...kesegaran selepas mandi, walaupOn badan aku gah dalam critical cOnditiOn dengan kesengalan n kelengUhan tahap maksImum, campUR aduk tolak tambah gan mate yang sangat menantOk but im still sitting here, type sOmething in my space jUst to express my feelings rite nOw..grrr~

hari ini sangat memenatkan, namun begitU aku berase sangat bahagie tau hahahha pOyo n skema gile plak ayat aku ni kan. arini aku sangat bersyuKur n gembire sangat2 sebab for da 1st tyme sale aku banyak - RM1015;) 


P/s: actually aku da tertidO..xsempat abiskan entry lagi pOn hahahhaha k lah, aku nak mandi n bersiap tuk carik nafkah hidup.ngeh3x..ntah pape jerk kan..leh plak wat entry tergantung wakakaka layan~~~


3 comments:

achik ezam said...

perghhhh komisyen banyak tu!!!!

Zazachan said...

bwh tu smbung keesokan harinye ke?huhu~

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

ezam: hehe rezeki pa'in..Alhamdulillah....;))

zazza: haha yup3x..layankan jerk tau hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...