sang emOs sekalian hihihi

Wednesday, May 26, 2010

HUTANG 1: sEnyUm seindah sUria

HUTANG 1: 
menjawab tag daripade kawan kesayanganku  elin gediks and blOgger kegemaranku  miss zaza tuk jawab cOntest senyum paling menawan kuang3x..agak lame amanat ni baru aku terhegeh2 nak jawab kan..aishh..kalu jawab befOre expire date,misti aku leh jadik juara hahahhaha perasan tol;))

k lah..permintaan yang perlu dipenuhi, kene bagi sebab kenape aku suke senYum..waa~ befOre dat, aku nak cite sket..aku memang suke senyUm tau, tapi bukan senantiase..just lately, lepas aku keje part tyme as sale assistant ni, hOrmon senyUm aku cam terlebey jerkk..kat mane-mane aku mesti senYum kat owang yang aku pandang. xkirelah owang tu bangse asing ker, pakcik makcik, abang kakak o adik tiri ker n sepupu sepapat sewaktu dengannyer..senyUm tu da macam hObi ketige akuler katekan hahahha pelik tapi benar tau..! ok, lets check it oUt, nape ler aku suke senyUm:

senyUm itu sedekah

bIle senyUm, owang pOn akan rase senang dengan kite..owang yang takder mOod pOn leh ade mOod bile tengOk aku senyum tau hahahha ayat masuk bakUl angkat sendiri kan..?euuu~

senyUm bole menampakkan kemanisan kat air muke kite..sO, kalu muke kite ni nampak cam garang O masam mencuke jerk, trylah tengOk cermin. huduh kan..???sO cube senyUm..!haaa~ kan da manis tu;)

xsalah pOn kite nak senyUm asalkan bukan senyUm sinis..senyum seikhlas hati, dengan hati yang girang.setakat senyUm sinis nak perli owang bek tak payah kan..?tapi tuk certain peOple yang aku kurang berkenan, mesti aku senyUm sinis kat owang tu..bukannyer ape, geram ngan care owang tu kan..bagilah hInt sket ngan bagI senyUman sinis yang tajam wakaka

aku der gigi hanTu yang bername siOng..wawawa walaupOn gigi aku berlapis n bertangge, aku suke gak senyUm cOz owang kate siong aku manis hehe perasan lagi..aiyOO..maaflah..hOrmon perasan aku terlebey sket malam ni hihi
per lagi eyh..?hah lagi satu, bile hati kte gah susah, sedey o mara, cuberlah senyUm..mesti kowang akan rase sOmething different tau..xtaulah ape jenis perasaan yang wujud.just try n eRRor k.??hahahaha

rasenyer da macam banyak aku bagi reasON nape aku suke senyUm kan..?walaupOn certain tu bukanlah reasOn tapi cam oPinioN o statement, but bOle lagi dikire pakai kan..??haha para hakim yang adil lagi bijaksane saudari yang cantik jelita lagi hOt n seksi ni: 
hehe cantek kan pengasas cOntest ni..?meh aku nak beat plak gan senyuman aku hahaha selepas mengGodeh miss lappy aku, aku pOn dengan tekad n jayenyer menggadai picture aku ni tuk dijadikan tontonan umum hihi picture kenangan lame aku, tyme bulan 11 tahun lepas tak silap ..nak tengOk..?pat bukak mate!!hihi

sebab cOntest ni da expired, sO aku rase tak perlu kOt aku nak tag sape2 hehe. just tanggungjawab aku skang ni, nak bayau utang tag jerk hihi berusaha...!!!!yeay!!!cam bese, aku nak wat iklan jap:

Banana emas dibawa berlayar
masak sebijik di dalam peti
hUtang emas bole dibayar 
hutang tagging , i jawab nanti

hehehheheh

4 comments:

elin said...

hi gorg...! u look so beautiful..hehehe
x menang pun xpe..nxt time kite apply modelling plak ea..hahaha miss u gorg!

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

haha yer jerk syg aku nieyh.pUji nak hiperbOla,hehe thanks lalink.cyg kO nyah..mmuahhxx!!!!

Aishah Malik said...

cik pain, comel gile.. klu masuk contest ni msti menang.. =)

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

haha thanks syg;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...