sang emOs sekalian hihihi

Wednesday, May 26, 2010

HUTANG 2: ~23 tentang akU~

HUTANG 2:
hutang tag aku yang kedue, wasiat daripade lalink eah aku, yang meminte tuk aku jawab 23 perkare yang mUngkin kowang tak tau..hahhahaha bOle tahan gak kan entry ni..??hehe rase2 kowang nak tau x ape2 mengenai NURFARAHIN BTE MOHD SHUIB ni..?tyme skOla rendah dulu ade gak serupe mcm makhluk ni- biodata saya, takpUn my personal details hahahhaha teringat plak zaman hingusan aku kuang3x
oklah..tanpe membuang mase, meh aku list dOwn kan 23 perkare mengenai aku yang kowang xtau n kowang kene tau bile bace entry ni hehehehhe 

23 TENTANG AKU
 aku seoRang yang sangat peramah,mudah mesre ngan sesape saje

aku suke bercakap, tak sukekan suasane yang sepi bile dengan sesiape yang bersame aku except owang tu tidO
 aku suke tidO, bagi aku tido itu satu nikmat hehe

aku sangat senang tuk tidO, walaupOn dlm beberape saat terlelap, aku berkemampUan tuk menjelajahi dunia mimpi hahahha
 aku sangat suke makan nasi, memang makanan rUji aku..xmakan nasik sehari bOle wat aku rase cam nak pengsan tau..!

slalunyer, junk food favOurite aku bile stOp kat petrOnas ialah mIlo kotak, chewing gum, n nescafe original hehe

makanan favo yang slalu aku order plak- nasi gOeng ayam pedas, cili pOtong, bihun gOeng. tyme kaye O mamam ngan family- ikan siakap stim lerrr nyam3x

aku sangat suke suap owang mamam tau.haha yang paling beshnyer, aku sangat suke kacau mak aku mamam..t mak aku terpakse lah suap aku yang ngade2 ni mamam..air tgn mak sedap tau!cube kowang try;) hihi
aku sangat sukekan budak2 kecik..x kire mane2 aku jumpe budak, misti tangan aku o mulut aku akan hinggap kat pipi diowang;))
 aku seorang pemandu yang ganas tapi berhemah haha bOle caye ker...??

aku pantang jumpe driver yang xberadab, autOmically aku akan bagi high beep O hOn..!grr~
 
aku kuat mErajuk, biasenyer ayah aku yang akan beralah dulu kalu aku merajuk wawawa

aku seorang yang agak manje dalam family aku, n sume bende yang aku nak msti dapat..

aku seoRang yang sensitip,emOsi n agak sememeh..senang nangIs bile tengOk kejadian yg menyedihkan, xpOn bile terlalu geram ngan satu bende

aku seOrang yang rajin bile takde sape yang ade kat umah..n aku akn jadik pemalas sket bile ader ramai owang kat umah hihihi

aku der banyak bende yang terangkat ni tau haha apa dia..??family angkat jerk ader empat- mak kat kesang pajak, ibu masita kat tangge batu, mama banting n mak kat kampUng pinang
include lagi, abang angkat,kakak angkat n adek angkat.just pakwe angkat jerk xde lagi haha
aku sangat pentingkan penampilan diri,kalu aku rase fesyen aku terOk, aku sanggup beli baju tukar baju yg aku pakai tu huhu

aku gilerkan kasut, beg n baju..tapi aku xgilekan make up tau.

caye x..?aku xder kOleksi make up yang lengkap tau..!apatah lagi pandai bermake up..grrrr~

kadang2 aku jimat, tapi bile sampai tahap hOrmon bOros merembes, aku bOle jadik muflis terOs tau ngeh3x

bile aku tensioN, aku sangat suke shOpping..bagi aku, tu jerk yang bOle wat aku hepy
  aku seOrang yang setia bile bercinte, just befOre aku rase aku der ikatan ngan seseOrang, aku pasti dianggap 'playez' oleh sape2..n 1 mOre, i hate dat word..!

aku sedang menyayangi seseOrang, tapi aku tak pasti ape hubungan kitowang huhu becauSe there're nO moRe cOmmitment in mY lOve stOry-

hehe itu saje kisah tentang aku..n same gak, akU xmO tag sapa2 pOn hihi pemalas tOl kan;)
semua owang ader sifat tersendiri
rambUt same hitam, hati laen2 
citerase beze-beze
kan3x



5 comments:

farihah@air-ah said...

anjaT owg,,
spela 'jejaka' yg dy sdng syg 2,,hekhek,,=p

Unknown said...

pain mmg peramah.. syg pain!!!

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

lalink: haha u ni tau..baru nak ngajOk,pic i da ilang kat blOg u.upe2nyer der pic lagi gempak..anjat ite!!!hehe

tikah: hihi yerrr syg..mish u la dear~

Aku Alip said...

pain mmg peramah. dulu aku kenal dia pasal peramah dia tak tentu pasal
hahah

macam2 dak ni.. kene dgn aku banyak kali smpai dapat gelaran mak janda kuneng.. haha

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

haha poyo tol si alip ni..sukesuki jerk kan.weks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...