sang emOs sekalian hihihi

Wednesday, July 7, 2010

tag from nuraini yang bernOstalgia hehehhe


waaaaaaaaaaaaaaaa.....da lame tak menulis kan..actually aku lom ader kesempatan lagi. banyak mende nak aku luahkan tapi before pape, aku langsaikan dulu utang tag n alsO award hehe..per lagi, meh tengok dulu tag yang aku kene tag daripade nuraini hehe yang penuh ngan nOstalgia..ececehhh..kalu nak tau, aku da pena tengOk tag ni tau, haha teringin gak nak jawab tapi sebab takde owang nak tag aku, simpan jerk hasrat tu (muke sedey)..haha tapi skang da tak sedey sebab aku dapat gak jawab tag ni akhirnyer ihikkk thanks sayangku aini..


1.ape name blog dan kenape letak name tu?
EMOS HERE merupakan name bLog aku.ilham ni dapat daripade diri sendiri yang sememangnyer suke bermain ngan emosi sendiri haha..

2.apa url blog anda dan dr mane dtgnye namanye? 
rase da banyak kali aku jawab soklan macam ni..actually, aku dulu memang bute IT pasal blogging ni..aku pOn tak paham sangat pasal makhluk bername url.maka, aku pOn letak jerlah name email aku teRos.hihi senang n mudah kan..?sedangkan kadang2 rase nak tukar jerk blek url aku ni..hee~

3.apa method penulisan anda?
kalu aku belajar, method tu macam langkah lah kan hahha semue owang tau tu- saje gediks nak bagi pendapat. for me, aku just anggap blog aku ni macam ruang aku, macam aku bercakap ngan diri sendiri hihi besides, aku sangat sukekan colourful..sO, bole tengOk blog aku ni mesti kowang bole nampak banyak bende berwarne n also gambar..coz aku sangat gile bergambar!haha yang penting, aku mesti akan der iklan berunsur nasihat atau pendapat kat bwh entry aku tu;))

4. pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa? 
lUm terlintas di pikiran aku lagi. lagi rase nak hidupkan die selame aku beranak pinak t aderlah haha
 
5.pernah ahli keluarga baca blog anda?
hehe pernah..my sis..mak aku pOn penah gak bace, tapi siap aku yang tolong bacekan wawawa- pasal entry nyampah aku tu..huk

6.apakah perasaan anda bila ade org kate blog anda buruk sedangkan ade yang kate cantik?
anjat owang!!alaaaa..secara open minded pOn, cantek kan subjektif..? haha per lagi, spontaneously aku jawab: der ku kesah..?

7.bile blog anda di beranakkan?
bulan 12 tahun 2009..tyme zaman kejatuhan aku huhuhu


8.siapa org pertama yang tahu anda ade blog?
my lalink ..lagipun lalink aku ni yang ajar aku selok belok blOg ni hehe thanks anje!


9.apa perasaan anda bila org mengatakan tentang blog anda di campus?
hehe besser2 jerk..ececeh


10. sila senaraikan 5-10 orang yang nk di tag
alo.........malasler...hehe sO, sape-sape yang berminat nak jawab bende ni, amek jerk k;)))
iklan aku:
yeay..!Holland menang bOla semalam ahahha
 

2 comments:

amer said...

eH,aiNi noStaLgia ni dLu cLaSsmaTe saYa taU!!

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

haha anjat owang!yerker..waa~ amer da der blog kan..makin maju nmpak!hik3x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...