sang emOs sekalian hihihi

Friday, July 2, 2010

tag fRom miss ayu bername shiyda;)

lepas aku membalas singgahan geng bLogger then tibe masenyer aku nak jawab tag daripade sowang bLogger yang sangat ayu wajahnyer..shiyda  (nak letak pic tp xleh cOpy ler~) sebab kemalasan nak type blek sOklan tag maka aku meminte simpati drp  ejum, copy dulu kat page ejum then baru mintak izin..grr! satu sikap yang tak perlu dicOntohi tau..? hehe tanpe membuang mase, jum men gores dan menang jawab tag hihi:

1. Adakah anda rasa anda hot ?
haha rasenyer tak. tapi penah dapat award budak paling hOt tuk my clazz praktikum kat matrix hehe xder pic besar, tapi ni sume praktikummate aku yang der award tersendiri yang dikire dlm bentuk undi tau;)


2. Update wallpaper yang anda gunakan sekarang .


3. Cerita pasal gambar ni .
ntahlah..aku suke makhluk ni pOn sebab agak tenang, lg plak ngan warne warni kehidupan gitu;)

4 . Kali terakhir makan piza .
26 Februari 2010 hehe thanks tO abg kOko yg blanje aku


5.Lagu terakhir yang anda dengar
mestilah lagu bLOg aku skang ni..da byk kali duk ulang hihi - OST Qalesha

6 . Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
mamam cOklat sambil terpikir nak cicah hUp seng ngan nescafe panas plak pasni hehe

7. Selain nama sendiri , anda dipanggil dengan nama apa ?
farah, achik, pa'in, Mok n ain

8 . Tag orang . Sape yang nak kena tag ?


9 . Siapa orang no 1 pada anda ?
kwn blOg, suke name die ..unik n sedap hehe

10 . Katakan sesuatu pada orang no 5 .
haha entry kamu mmg sgt cOmel n klakar tau!


11 . No 3 ada hubungan dengan siapa ?
sebagai sesame umat islam..tambah lagi, suke entrynyer gak..byk bOut cinta waaaa


12 . Bagaimana pula dengan orang no 2 ?
bLog my airul. name die pOn sweet


13 . Kata-kata cinta pada orang no 4 .
cintailah isteri n anak2 tercinte k.?hargai mereka seadenyer n pain dOakan smOga keluarge hasmadi bahagie slaluuu;))


14 . Berikan 5 fakta tentang orang yang anda tag .
comel
kacak
cantek
ruang hati diowang besh+sempOi
blOgger tegar

hmm k..actually kawan aku baru pas msg..huh byk tOl masalah kawan-kawan aku skang ni..kesian diowang..k lah, aku nak kuar carik tOpup..demi kawanku tersayang..kiah..k sume~ t pain sambung blek k;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...