sang emOs sekalian hihihi

Sunday, June 27, 2010

tag pain jwb frOm hassan Onwan;)

letOp- letOp jarik aku ni tau- seiringan plak ngan bunyik perOt..aiyakkk..mamam suda manyak tapi lapau lagi ler plak- huk..mane taknyer, dari tadi aku duk memerah Otak sambil menggerakkan jari jawab utang yang melambak-lambak tue  hehehe takper2..lagipOn aku gah der mOod sangat2 nak update bLog aku yang entrynyer x bertambah daripade aritu..wOkeyh..! saatnyer da tibe tuk aku jawab tag daripade hassan onwan.

aku da ready awal2 cOpy entry assan ni tau. hehe kOnonnyer lepas bace, terus delete answer n terus tUlis answer aku. haha kantOikan lagi betape pemalasnyerr aku ni hekhekhek..lantakler..der ku kesah..? but at last, upe2nyer tuk tag ni:
sediakan 23 sOalan beserta jawapan

macam lebey kurang tag yang aku penah jawab befOre. tapi tu mengenai diri aku ler..sO, dengan suke hatinyer aku nak mencipte sOalan aku- private n cOnfidential aw! jgn ingat ahli lembage peperiksaan jerk leh wat sOklan. akU pOn mampU, tapi just tak diiktirafkan jerk wakaka.. apa pandang2 tengOk jeling- jeling..??bace makhluk yang bawah ni k..?(hee garang tOl aku kan haha)

created by: pa'in
beware: PriVate n COnfidential k..?haha pOyos-

  1. gah watpe: ngadap laptOp, update bLog
  2. mamam x tadi: mamam, lepas shopping ngan mak..
  3. mamam apE: nasik putih+tOmyam campUr+telOr dada
  4. watpe dari pagi: bangun tdO, sidai baju, kemas umah, uruskan anak buah, masak..!hehe
  5. masak ape: menu: ayam masak lada campUr sOs 
  6. sedap tak: ish..mestilah sedap..walaupOn da lame tak pegang senduk haha masuk bakul angkat sendiri
  7. tabiat tak senOnoh: bangun lambat + mandi pOn lambat heee~
  8. tabiat yang agak senOnoh: tak penah miss kemas umah tau!walaupOn lewat bangun camner pOn hihi
  9. ader bf..?: takder pOn;((
  10. nape takder: sebab Lum tibe masenyer..lagi plak da banyak kali kecundang.hmm
  11.  rase2 nak kawin bile: haha umO 24taun paling awal
  12. nape plak: sebab nak jadik ibu mude kuang3x
  13. bende yang paling tak bOle dielakkan: jadik pendiam coz aku suke bcakap
  14. bende yang paling suke tak bole bla: kanak-kanak..pantang nampak diowang, autOmically tangan ni da hinggap kat pipi diowang hehe
  15. penah dapat award: yup3x.. dalam bLog!haha banyak tau hehe
  16. tu jerker..?: grrr~ ader lagi..tokoh pelajar pOmpuan tyme darjah 6. then pelajar cemerlang tuk PMR..after dat, just berjaye dpt award bLog jerk hiiiii-
  17. bende yang tak penah membOsankan : facebOoking- walaupOn bukak katup 10x, tetap xbosan
  18. besides dat: cakap ngan my hantu..
  19. lagu yang sangat bermakne: jiwe kosong by dewa 
  20. pantang sangat bile: tengOk owang len ditindas
  21. sangat sensitip bile: owang tinggikan sOre . cakap kasar2. tengOk owang tua...
  22. adekah anda setia: yes..i am!
  23. yerker..?: be my bf first then u'll knOw;)

hehe sO, im gOin' tO tag dis kind Of lucky persOn; my advice: gunelah kekreatifan ada sebaik mungkin..haha pa'in ni pOn suketi nak wat camni.grr~ nak rujukan yang lebih baik, bOle rujuk link mr.hassan onwan at da tOp of dis pOst k? 


iklan:
aku sangat merindui kamu.............!!
=(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...