sang emOs sekalian hihihi

Tuesday, June 29, 2010

cOntest Of lensa buruk..waaaa~

wiwiwi lepas emOsi jap tadi kan..tapi sayangnyer mate lOm nantOk lagi. sO, jangan dipaksekan diri ni tUk tidO..nak nantI subuh, meh aku terUs jOin cOntest lensa buruk ni..Pengasasnyer adalah miss Ti Anne.. ini dia :
as usual, setiap cOntest O pertandingan mestilah ader syarat2 kan..?syarat2 miss Ti Anne ni panjang sangat hehe sO, nak tau apa dia..? just klik link namenyer di atas k..? yang penting di sini: hadiah berupe wang tunai berjumlah RM30  tau..!hikhikhik..setahu aku, aku ni jenis tau pOsing tapi nak snap pic yang sudutnyer cantek tu xderlah sangat. setelah penat aku mencarik, akhirnyer aku terjumpe satu pic ni..pic yang aku sangat suke..lets check it oUt:
Tajuk foto : Si "PP" ngan angannyer..
Model Telefon Bimbit : Sony EricssOn Aino
Slogan :  
Saya suka blog Lensa Buruk kerana setelah mengkaji blog beliau, saya amat tertarik ngan penulisan ayat yang sempOi. also, minatnyer dalam bidang fotografi..rase2nyer lah, bole x pa'in jadik mOdel tuk Miss Ti Anne..?hikhikhik

just kidding..!bek miss Ti Anne ni amek gambar sendirik kan. muke die pOn da cukup cun ngeh3x..ok lah..azan subuh da berkumandang. befOre terlupe, im gOin tO tag dis kind of talent persOn- xkesahlah berbakat dlm berpOsing O bersnapping ( suke suki bahase sndirik kan hik3x)..
AJ 
RB 
ok sumer..n sape2 yang rase diri berbakat tapi pa'in xjempUt, jum jOin k..?klik jerk name pengasas cOntest ni asalkan anda adalah warganegara Malaysia..hehe yeah
iklan pagi:
Selamat pagi Satu Malaysia
mulekan hari dengan senyuman yang penuh misteri k

hahahha

p/s: lupe nak mentIoned..actually aku dapat tag daripade my fatin..
Sorry dear...jangan mara eyh ;)

5 comments:

apple said...

thanks pain tag apple!
suke2!

misz FaTiN said...

bagus2 join ini contest.. i like..=)

farah@pa'in said...

apple: hehe ok syg..t da jOin bgtau pa'in k;)

fatin: hehe thanks dear 4tagging me-

Ti Anne Mohd Yassin said...

pain, nnt boleh cek updates peserta.. :) btw, entri baru pun ade.. (: hehehe.. jadi model Anne pun boleh kalau ade peluang.. (:

farah@pa'in said...

haha thanks anne;)) ok t pain check back ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...