sang emOs sekalian hihihi

Thursday, October 28, 2010

susah hati..!mak...sorry. . ,

nak study tapi sangat malas. takder mood...yerla da duk umah lime hari, dapat penjagaan rapi daripade mak ayah then balek kolej rase keseorangan sangat2. sangat- sangat sedey.. tatau nape.. skang ni tak rase nantok, bole jerk study tapi takmo study. takder semangat tol. !

satu arini rase cam mayat idop. bangun awal pon tersentap sebab mimpi burok yang mengarut ntah paper jerk. then golek-golek pusing-pusing atas katil. lelap mate, masok mimpi. terjage tapi golek-golek lagik masok mimpi balek. lalink mesej ajak g beli food kat dc O kafe pon aku malas. huu..ape nak jadik. siang tadi sangat rase tak selesa dengan hati sendiri . kecian kan ko wahai hati..


lepas mandi jerk teros menyibok kat bilik lalink aku. kebetulan lalink n rumatenyer kak mas gah nak wat past year spectro. huhu wahai spectro subject. apsallah ko susah sangat..?? cam nak abis nafas aku nak pahamkan ko kan. memang totally aku 0%, lom study pape tuk paper spectro ni. jumaat da exam..huk. tadi Alhamdulillah, melekat kat bilik lalink n wat past year wif kakmas wat perasaan aku lege sket.. hihi baru terase ade ilmu kat otak ni aww. kalu tak, alamat nanges ler aku kat dewan exam t..

skang da pagi. sayang aku plak tak abis-abis citer pasal hantu. nak wat paper pon cuak aww.huhu hidop aku sangat tak terator arini..!waaaa~~~ sangat nak nanges tapi mampu nanges dalam ati jerk. ubat ntah ke mane. nota ntah ke mane. tataula. mane semangat aku. tadi g mamam gan lalink pon makanan tak abes. sebab tak de selera. satu lagi faktor, tak sedap! skang kene pantang mamam, sempot aku tak elok lagi. die datang wat kacau bile aku nak tdo jerk. maka, terpakselah aku humban jauh-jauh niat nak minom ais. harap maklom.
 hmmmm sejenak berfikir tadi. baru aku sedar nape aku rase tak sedap ati. ohw... mak, maafkan fara. sangat terlupe nak col mak aku tuk wish bufday..sangat susah ati arini, n aku da tau kenape. nak col skang tak bole, mesti mak aku gah dibuai mimpi indah. sangat rase bersalah gan diri sendirik sebab nak col mak pon lupe. hanye perkataan 'selamat hari lahir' jerk....;( mesti mak sedey kan, ingat fara lupekan mak....

hmmm actually memang aku da wish one day before, n da bagi adiah pon kat mak aku..aku belikan mak handbag Fabiano Ricco , tak mampu nak beli jename mahal sangat. t da keje, bile da kaye raye fara nak blanje mak g melancong plak awww hehe ni pon credits for mr.jin kazama coz jadik tukang pilih. n pilihannyer sangat menepati citerase mak aku hehe tapi nak gak rase bersalah walaupon da wish awal. . coz tak wish semalam. 27 Oktober 2010. 

semoge mak aku panjang umor n dimurahkan rezeki, diringankan segale beban yang ditanggong...semoge mak aku dikurniekan kesihatan yang sangat baik. semoge kekal cantek anggun n mude gitu.! aku sayang mak sangat2. sangat sangat. takder owang len leh ganti tempat mak aku awww.. mak, fara sayang mak. luv u sOOooo much!!!

1 comment:

Unknown said...

yunk, ade tag 4 u.. nnt dtg blog ika ek~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...