sang emOs sekalian hihihi

Monday, January 31, 2011

hari kejadian kami

alhamdulillah...akhirnyer dapat gak emos kat ruang aku yang da bersarangkan burung unte. huk punyerla payah aku nak dapat line berokben yang lancar n laju tanpe gangguan masalah, at last kat umah aku yang hanye kekampungan gak leh dapat line yang laju. hampes tol~~~
macam da basi takpon lemau takpon hangus kesah aku ni. tapi der ku kesah??? nak citer gak ..! hihi hari yang sangat bermakne buat aku dalam taun 2011 ni...lets check it out:

4 januari 2011







alkisah di hari kejadian kesayangan aku, saudara Mohd Khairul Hafizan Bin Kamaruddin. sangat meriah n surprise lagik dramatis. terime kaseh sangat2 kat geng gediks kesayangan aku yang tolong setup tempat . sangat sempoi!!! mane taknyer, kat restoran putera ayu ni, siap der gimik bufday song gitu...anjat owang!!! hihi n juge to geng ayang from uia yang rajen gile abeskan minyak kete tuk celebrate skali...hihi at least puas gakler kitowang melantak dinner bessar skali gan dessert kek choclate indulgance kan. nyam3x.. adiah????

sejujurnyer aku memang takde bagi adiah mahal2 almaklom lom berkemampuan lagik an... just aku der wat burung jinjang n aku letak lam balang kace. ader gak beberape hiasan yang tak seberape created by tangan aku yang tak bape kreatif kat keliling botol tu... hehe romantis gak aku ni kan???ngeee...... next!

18 januari 2011








then after 14 days, munculler plak hari kejadian aku. umur aku da genap 22. walawei~~~ macam tak caye plak bile pikir balek.. yerla, bile umo meningkat make pikiran aku n tingkahlaku pon kene la makin matang an an an. paling indah tak bole lupe bile ayang wish bufday aku tyme kitowang mam kat restoran vicchuda. macam tak romantik yerla ...no cake.. sob3x... 

tapi sangat memeranjatkan lagi wat rase hati  ni nak pecah belah dek kerane terharu bile ayang datang paginyer ngan bawak bunge...waaaaaaaaa...sangat romantis laki aku ni kan. nampak jerk innocent tapi sebenarnyer lam hati der taman. ops~~!! hihi

bufday present sumenyer simple tapi sangat precious tuk aku. thanks for the adiah..to my bangchik: contact lense, baju nichii 3helai n handbag.
my lalink: bagi jam~ ntah2 perli aku suh punctual g claz awal tak..? haha just kidding;D
my ex rumate tapi still coursemate: pillow lep yang cute. pon cam nak perli aku yang kuat tito kot kuang3x

paperpon aku sangat rase bertuah on that day. sebab kesayangan aku berade dekat di hati apatah lagi di mate. enam hari lime malam sangat bermakne sayang...thanks........ tapi mau tunggu adiah postpone kamu tu gak hihi just no celebration lagik wat mase ni. no cake padahal ayang aku offer cake baskin robbin tapi aku yang refuse..ntahler..sebab aku tak bape suke cake sangat kot...hihi then aku mintak kenny rogers almaklom owang kampong, da lame tak mam ayam jantan. tapi sumpah lepas aku mam aritu, pasni takmo g kenny rogers lagik..ngeee~~~ tekak aku maseh berbudayekan makanan tempatan kot hihihi

actually gah monolog lam ati: bilelah kawan2 aku nak celebrate bufday aku eyh~~~ nak celebrate gan family, kompom just mamam mamam jerk... hah ni berkenaan yang rase-rase da bace post, bile mau celebrate ni ...??? penat tunggu aw..!! hakhakhak sungguh tak malu tol an ;D lalallallalallalla~~~~

9 comments:

Sansan Onwan said...

wow...hepinya.....secocok!.moga berpanjangan ya.amin.....
nak hadiah satu!

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

hihi thanks sansan...amin~~~
adiah baju gugurl tu mau x..?
wiwiwi ;D

Zazachan said...

wahh!!!dua2 bln 1..huhu
happy belated birthday cyg!!..

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

hihi thanks anje~~~

Faten Rosli said...

hepi belated bezday anje..hehe..
hahaha.. kamu da tue.. ;p

Sansan Onwan said...

xmolah hadiah org
bukan hak milik kita
untuk girl jak.hahahha

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

faten: hihi tua2 tapi awet mude awww;D

sansan: oOOoo~~~ tolak rejeki namenyerr tu aww hikhikhik

Unknown said...

selamat hari kejadian :)))

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

thanks syg~ ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...