sang emOs sekalian hihihi

Sunday, March 7, 2010

3 in 1

hari ini aku ader tige scene menarik yang nak share gan kOwang
SCENE 1: SEK.REN.BANDAR BARU ANGGERIK
 Untuk menjayakan program Tautan Mekar Bersama Siswa ni,tambahan plak memang minat aku tuk mengajar kanak2 gan sifatku yang memang sangat2 lah sukekan kanak-kanak..
sO,aku spent tyme aku dari pukul9 pagi pai 12 tengah hari bersame adek2 darjah lime kat skolah tersebut..
aku memang excited sgt pagi tadi,mane xnyer..adek2 ni pOn excited sgt n x sabar2 nak blaja gan kitOwang
macam pisang panas u..hihi prasan tOl kan;p wekks!!
agak ramai juge semuanyer,lebey kurang 25 orang. just imagine,fasi ader 7owang jerk tau huhu

fasi yang terlibat pOn coursemate aku-lalink,zairyn,mai n kak mUn. naseb bek dgn adernyer tenage bOy- aiman n jOe 
THANKS U ALL!!
aku amek 4owang students tuk grOup: adek nisa,huda,syaffeerah n iqbal
haha memang diowang ni byk bertanye n maen2..
aku ajar diowang subjek math,bi n science..
agak semangatlah gak aku nak ngajO diowang ni kan
n sememangnyer berbalOi2  gak penat lelah aku gan my lalink siapkan mOdul tuk diowang,akhirnyer Alhamdulillah dapatlah gak aku n kawan2 aku menyumbangkan ilmu kat adek2 ni..
untUk gRoup aku,anak2 murid aku (ceh wahh) hihi mmg byk bercEloteh : 
si 3orang ni (nisa,iqbal n huda) ..
huhu per lagi,memang penatlah nak kawal diowang,dgn sOre yg xberapa nak kuat
sO aku gunekanler kuase vEto aku sebagai ungraduated teacher ni
asal diowang out Of tOpic jerk,aku misti lukis ayam kat tgn diowang.huhu hukuman ringan lagi mudah kan kikiki
shhh....jgn bgtau sape2!!
t xpasai2 aku kene saman plak;p 
t tuk next class aku nak lukis pic mOnyet plak la baru ler ader seni kan 
hahaha 
then,abOut 12pm kitOwang pOn lunch..
mam nasi goeng n teh O panas.nyam3x

SCENE 2: SUNWAY PIRAMID
sebagai tande penghargaan aku n my lalink kat cOursemate aku yang membantu kitOwang menjalankan program tadi,
maka kami pOn pi lah merOnggeng sebentar di Sunway Piramid
hehe macam owg giler gak aku bwk kete tadi cOz byk tOl kete hOn kat aku huhu
 nOthing To do
nO muvi,nO ice skating,nO shOpping,nO bOwling
but
just walking,windOw shOpping n b'pOsing hikhikhik
sempat gak aku bawak kengkawan aku ni raser Korean fOod yg sememangnyer tempat persinggahan wajib aku gan akak aku if dtg sunway
sebab xder geng nak mam oKonomiyaki,
akU just minum ice blended cappuCino jerk tadi tau..sob sob sob
hehe xpe2..t aku pakse abg kOko lak teman aku mam okonomiyaki tu hikhikhik
ktOwang balek pOn dalam waktu petang..
cUace sgt panas!!
lagi plak odw nak balek memg jam terOk kat ngan summit
mmg letih giler tahap gaban tau
wuteva~~aku enjOy!!hihi
SCENE 3: PLAZA ALAM SENTRAL
lepas aku tdO dalam sejam n menyegarkan+mewangikan badan ni,
aku n my lalink pOn pii lah seksyen 7 tuk mamam.
mmg lapO giler
mane xnyer, dari tgh hari xmam kan
setibenyer kedai favOurite kitOwang ni
terOs order :
nasi goeng ayam+cili pOtong+ teh ais
hehe bereh!!!memang sedap n m'ngenyangkan;p
actually sewe kete pai pukul9 malam
sO,xnak membazir punyer pasal,kitowang kuar gak
lagipOn mmg sesuai sgt nak isi kesepian hidOp aku sebagai jande ni
hahahhaha
naseb bek ler lalink aku ader, temankan aku
kebetUlan plak,memang lalink aku ni pOn perlukan aku kan
haha semacam lah plak ayat aku ni..
hah jangan pikir len k?
i nOrmal!!
lOm pai frUstated lagi nak tUkar selere kat same jantina ngeh3x~~
 lepas mam,kitOwang pOn pi PAS
da sangap sangat seminggu x karaOke,
tadi pOn aku nyanyi 5 lagu nak lepas gian hehe
tapi yg serOnoknyer,aku nyanyi lagu baru,bukan lagi lagu kenangan lapuk aku tu tau!
huhuhu dangdut gitu tau!!anjat owang haha
abis karOk nak pi I-city..
tapi jem tersangatlah jem n byk giler kete beratUr nak masuk situ..
sO,kitOwang pOn decide terUs balek kOlej
 aku rase hepy gile satu rini tau..
merayau sakan until lupe pade 'seSeorang' tuuu~~
hehe
n,,,dapat gak kUmpOl kupOn aktiviti kOlej hihihi
sekian sahaja kisah hari saya unTuk 6 March 2010
last bUt nOt least,
.. SERLAHKAN HARIMU k ;p..

 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...