sang emOs sekalian hihihi

Thursday, March 11, 2010

rambut..mahkOta???

 semua orang tau yang rambut tu mahkOta wanita kan??
n sumer owang nak rambutnyer cantik,halus,mulus,lembUt,wangi n sepupu sepapat dengannyerla..
haha macam tu ler gak aku
ish..mestiler..!! da aku ni pOn berjantinakan wanita..aiyOooooKKk
selame setaun ni,aku bersungguh-sungguh bela rambut aku pailer panjang melepasi bahu tau
n rambut aku yang asalnyer ikal,aku rebOnding kan tyme awal bulan 9 tahun lepas
oLeh sebab rambut aku ni nipis lagi halus sgt sO kerebOndingan rambut aku masih kekal walaupOn aku slalu gak ikat rambut aku  ni hehehhee
kekadang aku memang jelesh r gak tengOk rambut kengkawan aku yang lebat n hitam'
dapat plak yang rambutnyer hitam lagi,lembut lagi,lebat gitu..wOw!!
memang the bOmb lah kan
satu aset bagi seorang perempuan tu
paperpOn aku agak bersyukur dengan rambut aku sekarang ni..at least xbOtak,x GOndol macam shaOlin
hehe ader lagi rambut n xperlu lagi wat rawatan kat Yun Nam Hair Care kui3x
if KOwang nak tau,aku tersangat2lah suke dandan rambut
bukannyer lilit sipUt ker,pusing sane pusing sini ker per
tapi yang dimaksudkan oleh aku,aku paling suke wat Tocang lipan kat kepale aku ni
ingat lagi tyme kat PLKN dulu,aku ader kwn baek
pandai sgt wat tOcang lipan kat rambut aku..mama mAz aku panggilnyer
bile free tyme petang,misti die main2 ngan rambut aku
n tulah bender yang paling aku suke hikhikhik 
if kat rUmah pOn,aku slalu pakse mak aku watkan tOcang kat rambut aku ni
kalu mak aku malas sgt nak layan karenah aku yg memang agak macam kebudak2 budakan  n mengader2 sket,
misti tOcang tu senget tau huhu lalilalalala~~aku tetap suke, n puas hati hahahhaha
xkesahler tOcang tu senget o wat...yang pentiNg,appreciate wat peOple do k;p

haa..alkisah untuk kehidupan sekarang plak,aku penat tOl mencari kawan2 yg berbakat dalam nak membelit rambut owang hehe 
punyerla aku mencari2 owang yang tau ikat tOcang lipan,upe2 nyer rUmate aku sendiri ader bakat tu haha sengal jerk kan aku ni..
tulah,len kali tanyer rUmate dulu k? baru nak ganggu owang len ngeh3x..
tapi,rumate aku ni Pon masih blajar lagi n xberape expert nak belit tOcang lipan
sO,secare beramai2 ngan cOursemate rUmate aku,mereke2 pOn tryler gak menunjukkan bakat masing2..
ehhehehe ramai kan yang menyumbang tenage??hihi
  tengOk kat pic ni pOn,tangan aku ni pOn memainkan peranan yg pentIng tau nak pegang rambut kikikiki
n hasilnyer..,taraaa!!jadikler gak tocang lipan walaupOn comot sket hehe
 ops!!lupe nak bagitau kan..tOcang lipan tu ialah  tOcangnyer melekat kat kepale sekali
selalunyer kaum india jugak yang mahir dalam mendandan rambut versi ni..
nways,aku tetap berpUas hati gan hasil karya rumate aku,ats bantuan mira n hajar n faten hehe 
meraserla gak didandan gan tOcang lipan kan
aku xkan berpUtus asa!!aku akan terus mencari bakat2 yang terpendam,aku nak cUngkil bakat sesape yang tau ikat tOcang lipan hahahhaha pOyo giler aku ni kan;p
n pengumuman ringkas,sesape yang tau camner ikat tOcang lipan,lehla sumbang tips sket..leh aku balajar ner la tau leh praktik kat anak2 perempuan aku yang cantik-cantik nanti
hahaha berangan lebey~~
akhir kata:
rambut itu mahkOta wanita
syampU lah rambut anda untUk mengekalkan kecantikan n kesihatan rambutmu
ini adalh kerana...
DIRIMU BEGITU BERHARGA 
cehcehceh hihihihi

3 comments:

zAzZa said...

lama xmenocangkan diri..hikhik~ >.<

farah@pa'in said...

zazza: hehe per lagi?ujung minggu ni tOcangkan satu pale plak tau hikhikhik

xen said...

rambut mahkota wanita dan seeloknya di pertunjukkan kepada suami yg tercinta..

setiap helaian tu dikira oleh Allah dan malaikat..

perghh bisaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...