sang emOs sekalian hihihi

Monday, March 8, 2010

hOmes!ck

 dulu tyme skOla,tyme muke suci2 ler kan..
slalu ler gak dgr akak2 senioR bagi ceramah. xkire lah pasal aper pOn
islamic O family O frens O lurve
yang aku ingat pai skang n slalu gak gune:
if tdo petang lebey 44x leh jadik gile
tOl x??
hehe persoalannyer n jawapannyer
if aku mmg suke tdO petang,tapi agak2nyer lebey kOt brape ratus kali if nak kire dari kecik lagi
tapi nape xgile2 gak??mental ader la.haha
jawapannyer pulak,bagi aku sebab aku tdo xberturutan  harinyer hihihi ader lOgika kan3x

ptg tadi mmg syOk tdo coz aku kekenyangan lepas mamam
mmbuterla pai maghrib
huk..memang x senOnoh kan
haha tu kOt sebab aku single lagi pai skang wekkss!!ngate diri sendiri plak....

dlm pkul9,elin gediks n pacat amek aku n my lalink
kiTowang nak wat surpriSe celebratiOn tuk kiah..
hehe shOuld be her bufday tOmorrow,tapi wat gak tOday coz takOt ktowang bz sok
hepy bufday tO zakiah yg cantek lagi ngade2 haha

k la..abis suda iklan aku
the main pOint yg aku nak bgtau sbenarnyer,AKU HOMESICK..!!!
 aku rindu nak balek umah
aku nak balek melake
nak drive pi jenjalan gan mak n kakna
nak jumpe melayan anak buah aku yang skang da pandai bercelOteh tu
nak mamam masakan mak
xsilap akuler kan,da nak sebulan aku xbalek
xtermasuk lagi aku g hOmestay,korbankan mase cUti midsem aku
huhuhu naseb badan ler

maybe ader aura rinDu antare mak ayah ngan aku kan
odw nak kuar tadi,suddenly my daddy call!!hOoreyy!!
hehe hepy2..
yerla..ayah mak aku suke cOl kakna,tapi jarang sgt nak cOl aku kan
penahla aku ngajuk,meluahkan raser hati tapi same gak
xder gak perubahan..heee~~demanded!

jwb jerk cOl mak,terus mak kate: brOadband 50ringgit ayah da bayarkan..
aku: hehe mekaceh mak;p
bOrak2 gan mak,then cakaplah plak gan ayah tercinte

ayah: assalamualaikum wahai puteri kesayanganku..ayah nampak byk student uitm lendu ni..terbayang anak ayah sowang ni kat shah alam..same jugaklah tingkah lakunyer kot

aku: hehe wa'kumussalam ayah..ayah sihat?bla bla bla...n ayah rindu fara x? t dOakan fara leh jwb test miggu ni tau!!der due test,mandarin n basic instrumental analysis

ayah: hehe mestilah rindu..kalu rindu,tengOk muke mak jerk haha.(ayah gelak) bla..bla..bla..yer,,ayah sentiase dOakan kejayaan anak2..tapi yang penting,bile dlm kesusahan kene byk doa mintak kat Allah.ayah mak sentiase restukan anak2..

aku: elle...fara lagi cantek dari mak haha (slalu sgt bangge diri-tapi gan mak ayah aku jerla..) bla bla bla..t kem salam nenek sume k.InsyaAllah fara balek melake kalu sempat..byk program...;((( k la ayah..kem salam mak..papai..

hee~~bile ayah pesan camtu,rase sayu pOn ader
dlm ati mmberOntak nak balek
hOmesick!!
hmm..bile der cOuple dulu jarang gak aku hOmesick hehe
semenjak-menjak ni haa..slalu sangatlah hOmesick
nape eyh?
tu lah lumrah hidop kot..
kadang2 terlupe ape yang ader di sekeliling kite
terlalu sibuk mengejar hal dunia yang xkekal
until lupe pade family..mOge dijauhkan
xmO jadik anak derhake
ni pedOman untuk diri sendiri n u all yang bace k;p
"sayangilah orang tua yang telah membesarkan kite bagai menatang minyak yg penOh sehingge kite mengenali apa iTu dunia"
-hargaI mereka selagi mereka masih bernafas..-
mak ayah,fara sayang mak ayah sangat-sangat..
rindu nak balek umah;(((

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...