sang emOs sekalian hihihi

Saturday, March 13, 2010

angkara EUMORA..??ish..

 EumOra??
penah x dengar name ni..?macam name owang pOn ader gak kan hehe actUally ni sabun muke la..
hmm kalau der yang penah bace pOst aku tajuk nak C.A.N.T.E.K. lerr misti pelik kan kalau aku cakap, aku nak try produk len plak untuk muke aku ni hahaha
cakap xsupEr bikin..xmudah tpengaruh kOnonnyer..hak tuiii..~~yenggareee~~hikhikhik
aku pOn xpaham ngan aku ni tau..yerla,aku rase memang aku ni bukan jenis mudah tpengaruh pOn
just lately ni jerk...banyak tOl aku bOros li macam2
ngan sabun muke skali..walaupOn aku sbenarnyer dalam proses nak cuba Citra Ayu..

eumora..??actually aku da lame tau pasal bende alah ni..since last sem lagi. ader promotion kat dataran cendekia,kat UiTM ler..
tapi tyme tu aku gah pokai,dengar jerk sabun ni hargenyer RM100 satu bar terus aku xberminat..
nak tau kelebihan sabun ni pOn lAgiler xsudi kan... hehehe
tapi memang sabun ni kecik jerk,xbesar cam sabun mandi..aderla macam sabun kat hOtel tu,tapi tebal sket
aku tertarik nak try sabun ni sebab dipanggil oleh mama najah,merupekan naib presiden PEERs kelab kesayangan aku ni..

mule2 aku jual mahal gak,xmO try..tapi aku xtau camner tergerak jugak kaki aku ni ikut mama najah pi bilik kawannyer wat demO..dat tyme aku wif my lalink..baru jerk lps mamam kat seksyen7..
lepas aku diberi briefing sket (aik cam program plak kan ade briefing) , n lepas sesi soal jawab ngan asma (kawan mama najah yang tOlong wat demo)
then aku pOn gan braninyer menyerahkan muke aku ni untuk ditepekkan ngan sabun eumora..
diowang kate hasilnyer tunggu lepas 3minit..ni haa..muke aku..tapi wat sebelah jerk dulu coz nak compare kan ngan bahagian muke aku yang lagi sebelah..
lepas 3minits...WAAAA~~~aku dapat tengok perbezaan yang memang ketara..
muke aku jadik tegang n nampak mude!!anjat owang!!!hahahhaha
lalink aku pOn dpt rase sendiri pbezaannyer coz kitOwang berdua yang jadik mangse demo hehe
memangler..da kate aku nak tau per hasilnyer kan??

n aku yakinler gak ngan produk ni..n lagilah yang wat aku tertarik lagi,bile aku dapat tau:
xperlu pakai krim o anything kat muke ni..just pakai bedak baby tU pon sket jerk..
huhuhu mule2 aku memang cam xbole nak trime..
xpakai krim???xpakai bedak??blusher??uissshhhh..leh ker aku der self-confidence t..
t kusam n pucat plak muke aku ni..
n wat pertama kalinyer...taraaa~~

 mangse- manse eumora
keesoKan harinyer tuk industrial visit aku kuar dari bilik hanye pakai bedak n lipstick jerk..
lipstick mmg wajib coz bibir aku cpt pucat..hehe
satu ari g melawat Golden Jomalina Food Industries Sdn Bhd..witOut make up!!n sungguh aku cakap,aku xrase ade kekurangan langsung..aku yakin nak berhadapan gan owang coz aku yakin ngan eumoRa;p
macam biase,tetap ngan gambar di sana sini hihi
hehe actually banyak jer kelebihan sabun ni..malas nak tulis tapi meh aku share sket:
pimples heal, cell rejuvenation, eye bag disappear, hair growth n psoriasis heals..

sO,sape rase2 nak cantek tryla eumora ni..aku ni pon masih dalam proses untuk lihat ape hasilnyer kat muke aku..aku der gak pakai kat tmpat len..nak gak certain part of my bOdy nampak cantik kan??hehehe
harge agak mahal kot..tapi sebab aku deal harge kawan,aku dapatla 1bar hargenyer RM80..
n ni pon aku share wif my lalink..sesungguhnyer kitowang mempunyai citerase yang same yerk disitu..
nasib bek pakwe xsame selera hahahhaha
dabidudada...
kite berhak untuk cantik!!
yeah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...