sang emOs sekalian hihihi

Monday, April 12, 2010

arIni kene sOund gan PomPuan Tua lah~

setelah sekian lame aku menyepikan diri gan nak mengUtuk owang,akhirnyer terluah jugak hari ni kat bLog aku.xkesahlah owang nak kate pa,tapi ini aku.memang sape2 yang lOm kenal aku lagi,xtau aku ni camner owang nyer..maybe dalam bLurr n lUrus aku,dalam gile n kesengalan aku,dalam senyUm tawa aku( ececeh) n dalam diam2 aku,jangan disangke xdEr api yang bOle menyala k?? n pOst ini sPecial tUk seorang peremPuan yang agak berUmur n sensitif kOnonnyer..
sungguh,aku akui aku memang agak bOdo tyme zaman kejatuhan aku.Kalu ade yang bace my 1st pOst, memang aku seorang yang agak lemah n bOdoh.aku setUju lah kalU Owang nak kate ape,tu memang betOl.tapi dulu k?bUt nOw,i am a new One!!bukan macam dulu,lembik gan laki-laki yang sangat xmenghargai aku.aku da xmenangis lagi sebab die..n skang aku kuat.chaiyyOk!!huh..ingat aku ni xlaku ker r??haha dahla aku nak emOs plak kan. 

bEgini alkisahnyer,tadi tyme aku jalan nak balek ke kereta,tibe2 aku dengar sOre yg agak sUmbang serU name aku.aku Toleh jerk nampaklah sOwang perempuan tUa ni panggil aku,n nak bIncang dowang jerk gan aku.xpasal2 kan,n quiete sUrprise actually.wOw!!anjat owang kan..berani gak budak ni panggil aku,nak wat sesi kaunseliNg pa.huk..n bile berurusan gan owang yang aku xberkenan,Alhamdulillah aku agak Kuat semangat tadi n aku sangat beranI!!haha dengan gaye kegedikan aku,aku pOn ikutlah duk sudut tepi menara tu gan pOmpuan berumur tu. n 1st QuestiOn:

Do u've any pRoblem wif me?? ( dlm hati aku,such a stUpid questn dOh) huhu wait..nape u ni tibe2 nak tanye i ader proB plak??? (aku wat muke pelik yg agak ngade2) huhu Yerla,nape u nak sOund2 i???  I sOund2 u??bile plak eyh.xtparasan plak. yang tadi tu..nape sebut pisang?? hahaha aku gelak besar n ckp: per u ingat kat dunia ni ader satu pisang jerk??tepi jln pOn bole jumpe kOt. n aku ckp lagi,rase2 nyer i xmentIon name sape2 pOn tadi.pelik plak u nak ckp nape i sOund u kan.bla bla bla aku da lupe per aku ckp.tapi yg pastinyer aku memang wat gaye gedIk gile babeng tambahan plak pOmpuan tU nak wat mUke "macam comel" la yang iNnocent  hahhahahahhaha aku rase lawak sgt2 tadi..memang aku gelak jerk,i can't beleive it!just nak jumpe aku,tanye sOklan bOdo tu.huk 

mesti kOwang pelik kan yang bOut ats ni.actually aku gan pOmpuan ni satu fakulti.aku ni kekadang ader gak tserempak gan pOmpuan ni kan.tadi pOn befOre die jUmpe aku,memang aku ader jalan sebelah die.n 1st tyme aku brani nak sOund dengan mentIon name "banana" haha slalunyer ade JUmpe pOn,aku bese2 la.skali tu, just aku wat "eeeuuUUuu~~" jerk kOt.yang len2 seingat aku,xpenah plak aku nak kate pape.ok..da paham?

then,aku panggil la lalink aku,cOz aku malas nak layan owang camtu..n she still standing,perhaps fOr my answer maybe. aku Pon toleh balek,aku cakap: oklah,senang citer camni kan. i  ni,bile jumpe gurl yang agak disgusting n annOying, xtaulah nape mulut i xbOle blah,gan spOntaneOus reactiOn nak sOund2 kan..huhu mintak maaflah yerk,slalunyer sape makan cili die yang terase pedasnyer kan. n aku gelak jerk..hahaha gan gaye gediks aku.huk n dalam beberapa langkah aku,pOmpuan tU cakap: ok,i gOt da answer. PATUTLAH KENE TINGGAL. aku gan tersenyum sinis,terus jln.malas nak layan,sedangkan aku ade pOint yang bOle nak bidas.

tapi,yang aku tau, aku bahagie n hepi sangat2..aku xrase sezarah o 0.0000099% perasaan sakit hati POn tau.aku jUst rase nak gelak jerk.n aku yakin yang pOmpuan tUa tu yang sakit hati kan.padan mUke!hey peremPuan,KO xkenal sape aku lagi k?jangan ingat setakat bace bLog aku yang sedey n sememeh dUlu,n lagi plak aku diamkan aje ape yg tlah kau bUat tu,aku akan selamenyer senyap??? 

n aku rase pUas hati cOz aku rase aku yang menang tadi haha aku mainatin cHill n cOol all da tyme tau. aku xkesah,kO nak cakap last statement td,"patutlah kene tinggal" cOz aku tau Allah sayangkan aku.Dats y aku xditinggalkan unTuk aku mengenali lelaki yang lebih baik n sempUrna daripada lelaki yang sebelumnyer.n walaupOn sebuRuk aku,aku xpernah nak mErayu pade bEnde yang lepas.xmacam kau,da lUdah jilat balek.memang pasangan yang sesuai. 

 n kalu kO nak tau,aku berdiri megah dEpan kau tadi tau.nak tau napE??cOz aku tengOK xder ape2 yang menarik kat kO pUn.setakat spEaking bRitish berabUk,bende tU bOle blajar. mUke Pon xdeRlah canTik kan,apatah lagi perangai n hati.even kO wat muke kOnonnyer cOmel n iNNocent pOn tetap xder perUbahannyer. aku lUpe yang kO da tua, dats y lah kO ni sensitip kan. cepat plak terase bile aku sOund sedangkan aku xmentIon pOn name kO. hahahhahahaha wakakakakkaa~~

kesian..actually,pOint2 ni aku nak ckp tadi,tapi aku xsampai hati kan.simpan dulu.lagi ayat paling keji aku nak bagi kat kO, aku ni masih laku cOz xpernah nak berpaling n merayu kat 'bekas' aku. xmacam kO,mungkin kO da rase kO ni tua,then xder sape yang nakkan kO almaklum tidak memiliki hati yang cantek apatah lagi Rupa,patUtlah melUtut kat lelaki kesayangan kO yang kO penah abaikan n tInggalkan dUlu.haha ingat,nak dEal gan Owang tgk dulu sape k. Coz kO xkenal lagi sape aku. lalallalala bahagienyer aku hari ni...hahahhahahah

xkesah sape2 nak kate ape2.yang pentIng,aku puas hati cOz aku telah memanfaatkan mase yang ade tadi.huh..aku xpaham gan pOmpuan macam kau.sebab,kau Tanye sOklan yang sangatlah bOdo. sebab ko bOle paham sendiri,nape aku sOund kO n nape aku xsuke kO. kalu aku xbgtau pOn,owang laen bOle bgtaukan. n aku nak cakap lagi, aku xpernah nak ganggu hUbungan kO yang 'bahagia lah kOnonnyer' tu lagi kan.  

sO,dun distuRb me k.cOz aku xkan carik pasal kalu kO xmulakannyer dulu..kalu kO ader prasaan yang snsitip n lembUt kononnyer,cUbe kO pikir aku. KO xrase aku nI pOn spesies macam kO ker?cume aku ni spesies yang kenal hati spesies sndirilah beb.aku malas nak Ungkit bende da lepas,nOt me. aku mUlia lagi,doakan kOwang bahagie n akan dapat balasan yg setimpal gan ape yg tlah kO wat k. oklah,aku xnak mengaibkan sape2. tapi,sebab ni adelah rUang luahan hati aku, pOst ini memang untUk kO pUteri kebayan yang perasan mUde.jangan ingat bagUs sgt kO nak pandang aku ats bwah k. haha cErmin diri sendiri dulu yerk.

nasihat aku pade semUa:
HIDUP INI KARMA
BIDAS BILA PERLU MEMBIDAS
JANGAN LAYAN OWANG GILE, T KITE PLAK YANG GILE hahaha
n
JANGAN MAKAN CILI SANGAT,
T MUDAH PERASAN JADIKNYER huhuhu
xcukup,last:
JANGANLAH CARIK PASAL GAN OWANG YANG XPENAH USIK KITE K...
(>_<)

6 comments:

Faizal Nasir said...

x baek cakap cmnie ain,
nie da bley kire cm melayan org gile,huhu
sabar2

Aku Alip said...

hidup ni penuh dgn salah sangka. tp pelik hanya dgn nama pisang. nyway wt xtau je.

kadang2 orang yg nak marah kita tu kita jst wat2 xlayan then dia akan lagi sakit ati. just leave it. janji x gangu hidup kita yg indah ini.

u kene tinggal ke u tinggalkan dia. haha relax ar. kumbang beribu2 lagi dlam uitm nih. jgn cari kumbang perosak dh la. takot nanti berlubang pisang. hahah

nyway tak sume yg kita buat akan dihargai dan orang akan puas hati. just take it easy n life still go on. xmgkn dpt puaskan sume hati para manusia

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

fai fai: hehe,pa'in memang sEorang yang penyabar tau;p thanks 4suPPort me. tapi if nak tegUr kasar sgt bahase pa'in tu pOn pa'in xkesah..

demam kUnin: hehe thanks dear..nak wat camne,emang banyak manusia perasan kat dunia ni. ipOn malas nak layan lagi,tapi i rase lege n pUas hati cOz akhirnyer i da meluahkan..yihhha!!!hihihi

zoul yazix said...

pa'in,jangan la garang sangat..
nie da jadi lagi menakutkan dari zombie dah nie...
kembali kepada pa'in yg happy go lucky next post ok? n_n

i.Z.z.A.t.I said...

babe did u really call her pisang? if yes, why?
sorry because tak faham sangat, too many short forms :)

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

zouL: hihi sOmetymes i have tO be serIous la dear..nOt alwiz hepy n blUrr~~ t owg buli kite tau

yana: dear,pisang tu my ex-bf..n Now her bf.u can read my older post of 2009.then u will understand;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...