sang emOs sekalian hihihi

Friday, April 16, 2010

emerGency CalL fOr my heaRt

hmmm arini nak citer bOut perasaan..
pejam celik pejam celik da hampir 5bulan aku menjanda.bahasa kEsian atau simpati ialah kesepian+keseOrangan kot hehe..tapi aku da xpeduli semua tu cOz aku memang da enjOy gan duNia aku yang bebas sepeti bUrung-bUrung yang terbang kat awan biru nun di atas sane..ecececeh..berbUnge pulak ayat aku ni kan.
 memang setelah ape yang berlaku,selame aku menempUh pelbagai pengalaman dalam bercinte,menyayangi orang,mencintai seseoRang..macam2 pengalaman yang aku da blajar.
aku balajar camner nak menjadi seorang yang penyabar, seOrang yang tak kenal ape iTu egO, menjadi seseorang yang memahami,sentiasa berada di sisi si dia. n aku gak balajar apa itu curang!!!camner dipermainkan n macam mana pedihnya diabaikan oleh seseorang yang aku sayang.aku da tempUh semua tu, n aku da xtahu kalu aku bOle lagi nak berhadapan sitUasi yang sedemikian. KOmitment?? huh. aku da xtau camner nak bagi kOmitment kat owang yang aku sayang.aku da lupe semua tu..aku ngan dunia aku sekarang tanpe menjage hati mane2 pihak. 

kini,aku dapat rase satu perasaan rindu..satu perasaan macam aku dah menyayangi seseOrang. perasaan cemburu..aku makin keliru sebab aku tak bertePuk sebelah tangan. si dia pOn camtu jugak.huh..aku takut..aku risau..aku gundah..aku susah hati..aku tak dapat tau hati aku nak aper?

weyh hati..!!kO nak ape?kO nak disayangi atau menyayangi??kO nak dirIndui atau meRindui?? kO nak disakiti atau DiUbati??huh..aku sangat kelIru..!!!argh...aku takut...aku takut ditinggalkan..aku takut dilukakan..perlu ker aku bagi ruang tuk hati aku bUka pintu untuk si dia?hmm..perlu ker hati aku menyanyangi dia??adakah terlalu cepat tuk aku menerima seseOrang yang barU?

aku xMo terburu-buru..aku takut perasaan ni datang bIle aku sunyi,bile ader seseOrang di sisi aku.then mulalah tImbul perasaan sayang. tapi aku tau,aku mudah menyayangi seseOrang n bile die da mule bertakhta kat hati aku,aku seorang yang sangat setIa. hmm..tapi sungguh,aku xpaham gan diri aku. aku xtau ape yang aku nak.

aku hanye pikirkan mase depan aku,bukan sekadar menerime seseOrang hanya sebagai pelepas sunyi.bukan hanya tatkala aku susah.aku nak dia ade disisi aku dalam apa keadaan sekalipOn.bOleh ker die menerima aku seadanya..

awak..bOle ker awak menyayangi saye?bOle ker awak setia ngan saye??bOleh ker awak menerima baik bUruk saya??awak nak kawen ngan saye x?(haha sOalan budak miang)..bOle ker awak bagi kOmitment cam ape yang saye bagi kat awak nantI?bole ker awak menjage saye?adakah saye perlu tunggu kamu..??hmmm adakah hati saya da terbuka untuk kamu??

saye xtau sayer xtau sayer xtau..
hati..
bagilah jawapan...
saye xMo syOk sendiri..saye xmO jadik minah PErasan..saye xMo terluke lagi
BANTULAH SAYA

6 comments:

zOuL_iMMe said...

Ada cinta yang hanya berkata-kata tetapi tidak bercakap.
~tepuk dada tanya hati..n_n

farah@pa'in said...

hmm..im in dat siTuatiOn.xtau lah zOul.....

ezam said...

janji happy!!!!!

farah@pa'in said...

yup ezam..hepy,tapi takOt kalu pihak laen yang xhepy nanti

xen said...

andainya kau diciptakan dari tulang rusuknya maka bersamalah kamu sehingga bersyurga.

andainya dia diciptakan bukan untukmu maka terimalah dia seadanya dan jangan bermasam muka

kerna bila sampai masanya, dia tetap milikmu..

farah@pa'in said...

mekaceh demam kUnin..such a meaningful advice;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...