sang emOs sekalian hihihi

Monday, April 19, 2010

perlu ker kiter nak REmove owang daripade fRIends

assalamualaikum semua..n Selamat petang..da lame tak update blog kan.atas alasan,aku agak busy duduk umah kawan- kawan aku yang gediks lagi mengader-ngader .naseb bek cantek hehe - mesti bebudak ni bangge kan..hahahahhaha memang syOk duk umah diOwang.ari-ari mamam nasi gOeng..(dalam hati,jimat gak wit blanje aku tuk seminggu ni) hihihi n yang paling beshnyer,semalam baru jerk celebrate bUfday lalink aku.
 HEPY BUFDAY MY LALINK
 SWEET 21 k dear
 n aku ucapkan salam takziah kepade kawan aku PIJAN..cOz lepas hepy2 semalam,hp aino beliau ilang...aku teman pijan carik,tapi memang peluang sangat tipis nak jumpe..kesian kawan aku tu...ainO kot..agak2 kalu ader owang jumpe,lOm tentU ader yang murah hati n mUlie giler nak tOlong simpankan kan..
 Back tO my main pOint,aku nak cakap yang perlu ker kiter nak REmove owang daripade fRIends??xkisahlah daripade facebOok o friendster o myspace.tapi pOint aku yang sebenarnyer memang ditujukan khas tuk owang yang penah jadik kawan aku kat fb.then tetIbak plak tOp tIng tOng da xbOle view pRofile gara-gara die bukan frens aku..
huh aku sangat xpaham n paling menyampah dalam situasi macam ni.perlu ker??sedangkan aku xrase aku ader wat salah pape pOn kat dier.n aku xder pOn nak kacau hidup dier..tetibak nak sakit hati sengsOwang kat aku.tapi bagi aku,senang jerla kan.kalau xsuke,cakap jerla strait fOrward then xpayahlah nak pRotest macam tu.easy way rite? 

kekadang maybe aku xperasan ape salah aku.n owang memang bOle tegOr.as lOng ape yang die tegOr tu memang betul n related gan silap aku,yEs.i can accept dat. but if instead Of my mistake,,, sOrry dear.kem salam banyak2.selagi aku mampU berkate-kate n mempertahankan kebenaran,aku akan luahkan jugak k;p

kekadang aku terpikir gak,inilah dunia.huhu macam2 owang kite deal,n macam2 perangai yang kite jUmpe.dIs is da facT, nOt just fRom my view.ape2 pOn,bagi owang yang penah jadik kawan aku,tapi tibe2 xsuke nak kawan aku,i just can say ADER KU KESAH?? hahahaha xluak pOn ilang satu due frenz daripade facebOok aku...

kate-kate hikmat aku macam bese:

kita carIk kawan,bUkan carik mUsuh yerk
tambah lagi,aku da nak start final exam..bagi sesape yang rase aku ader menyakitkan hati mereka mereka secara sengaja atau tidak sengaje,mOhon ampUn k..


 


6 comments:

zoul yazix said...

huu.sabar je lah..cuba ajak kwn tu slow talk..

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

ntahlah zol..pain pOn xpaham gan Owang tu..xperla,owang da xsudi xkan nak pakse;p
lagipOn kawan bOleh dicarik.kan3x banyak lagi kawn yang besh2 kat dunie ni hehe

Zazachan said...

memang xbleh dipkse..nak2 yg ego xbertmpt...kdg2 kite mintk maaf kt dia, dia yg xnk maafkn..yg penting kite da jlnkn tggungjwb kite, dia yg xnk maafkn kn2..paling xsuka kalo dia kata prinsip dia xkn mintk maaf kalo bkn slh dia..so ape slh kite?kalo btul kite slh bgtau la..bkn duk diam je..pastu duk kutuk2 kite blkg2..haish~benci org cmtu..btul jgk pe yg pain ckp kwn bleh dicari tp xsmpai ati nk biarkn cmtu bile ingt balik mase2 bersama..huhu~

sori ye pain, zaza ter-emo kat sini..xtahan la kes2 cmni..sbb da ade pglmn lg dasat dr ni..huhu~

FyaZyn said...

pernah juga kena cmni.tapi let them b la.dorg dengki dan hasad.

johaneusoff said...

hrmm mungkin u tak pernah tegur die dalam fb? die nak buang friends yang die rase die tak pernah kenal, mungkin atas sebab2 tertentu? have you taken these in mind?

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

zaza: hee..pengalaman zaza yang dasat tU mybe same gan pain jugak kOt..xper,just let them gO.memang betOl,kalu kawan kite tu ader kngan manis same2 then xpasal2 nak wat camtu..memang xkan ader yang pUas hati kan..sO,nak xnak kenelah kiter saba,n pure2 lah cam xkesah=)

apple: hmm..yes,i agree wif u dear..=)

Johan: actually i knOw them..bUt nOt tOo clOse..sO,i dOnt care ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...