sang emOs sekalian hihihi

Thursday, June 3, 2010

sanggupku perah Otak untUk award cOmel ni..ececeh ;)


Nak tau x, lOm lagi miss farihah check assignment aku, beliau da bagi aku award bLog paling cOmel tau hahaha aku tak bOdek pOn lalink aku ni-  
sedangkan da dpt award ni lame, baru terhegeh-hegeh nak jawab hikhikhik


Syarat-syarat yg di tetap kan...
kena selesaikan pantun ni dulu..!


______________________
______________________
memang aku rasa blog aku comel,
kenape korang jeles ke?


waaa..pantun..??memang aku suke nak wat pantUn sendiri.senang citer, petik jarik jerk haha pOyo plak an. k, dengan kuase mental aku, aku pOn penOhkan tempat kOsong ngan jawapan aku.jeng jeng jeng..!!!


g on9 check e-mail,
befOre dat cuci muke;
memang aku rasa blog aku comel,
kenapa korang jeles ke?

hehe poWER X..?? penat gak aku perah Otak urat pale aku ni carik pembayangnyer tau kuang3x.nampak jerk simple tapi double trOuble. sO, dengan banggenyer aku nak annOunce yang aku layak dapat award ni hihihi :

hehe cOmel kan..??pasni aku nak wat award sendiri leh x..??tapi nak interframe muke sendiri haha rase2 der x yang sudi trime award aku tu..tande tanye jap;p 
ok lah sume..penat perah Otak sambil syOk sendiri sengsowang kuang3x.mau tdO sudah...


selamat malam
gosok gigi,cuci muke,cuci kaki
selImut badan, bace dOa k
semOge mimpi yang indah belaka
ececeh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...