sang emOs sekalian hihihi

Saturday, June 5, 2010

tentang aku: jiwe kaCau


i have nO idea actually. akU pOn xtau nape xtdO lagi sedangkan sOk kija pagi kOt.da la fOllow ayah aku sok pagi sO cOmpom kene bangUn awal huhu skang da nak dekat pukul satu pagi, tapi aku sebOk macam owang merOyan bukak katUk facebOok g tengOk blOglah n pape yang ngarUt. actually aku der banyak mende hepy nak citer kat dier..memang excited giler nak bgtau my besh n gud stOry- even der sedey gak. tapi, what mOst impOrtant aku nak gak dier owang 1st tau citer hepy aku ni heheheh sOrry sumer..hOld dulu dis meletOp-letOp punyer stOry k??hihi

by da way, stOp jap citer k'excitedan aku. ade lagi kOnflik diri melande, camner aku nak settlekan satu keje aku a.k.a salah satu tanggungjawab aku sebagai seorang pengarah pRogram. sebab kesian owang, tapi at last makan diri sendiri. huk..keje owang laen, aku yang nak kene settlekan. da ler aku keje part tyme  satu ari suntuk-memenatkan- xder mase- huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~ sabau jerla. tanggungjawab punyer pasal, aku kene gak settlekan befOre aku nak g shah alam.

next week memang aku da mintak cuti semate-mate nak turun shah alam, der bende nak settlekan tapi the pRob is, bende yang kat cni pOn lum settle lagi.aku ingat xmO online, t leka aku asyIk ngadap mIsh Lappy ni walaupOn xder bende yang bOle dibuat. memangler bOle blOgging- tapi mesti kene der mOod gak kan..?dapat plak aku ni jenis emOs grrr~
kalau wit brOadband ni lUm bayar, aku memang nak terminatE jap. sO, xderlah aku melilau tengOk nuku muke ni jerk.tapi petang tadi ayah aku da bgtau yang ayah aku da bayarkan..mekaceh ayah...;) aku baru ingat nak bayar gune wit gaji tau..~

nak tau x, selame aku bekerje ni pOn, ayah mak aku yang bagi wit blanje.aku pOn runsing ngan diri sendiri..haha mane taknyer..ingat keje xnyUsahkan mak ayah tapi makin nyusahkan lagi aderla...tapi jenis kepale batu macam aku, memang susah nak nasihatkan diri sendiri suh berenti keje. walaupOn mak ayah aku da desak banyak kali suh aku berenti keje..kuang3x- even ayah aku janji bagi gaji free pOn, it same either i woRk o nOt hahahhaaha wit ayah aku kluar gak kan..(telan air liur sat) aishh..pErangai tak senOnoh betOl kan ngeh3x

ntahler ape aku ngarut..tapi aku nak cau cin cau dulu k.............wasalam

5 comments:

Mario said...

jgn sll berjiwa kacau sis...hehe

err...untung le dpt wit lg...huhu

susahnye nak komen...hehe byk page kene bukak...ekeke

amer said...

ciTe La..
ciTe La...
naK taWu..
pLiSss....

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

mario: memang untung dapat wit, tapi agak memenatkan tau;(((

amer gediks..!tunggu n lihat jerk k hehehhe

Unknown said...

pain,, nk tau juge!!
lamenye pain xlawat ika,,
huhu

farah. pa'in. achik. ain .mOk . said...

tika syg- sOrry~ pain jarang bLogwalking skang ni..........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...