sang emOs sekalian hihihi

Sunday, March 21, 2010

kakak saye tOkey baju..mau beli??hehe

lalallala petang yang mendung n nyaman ni kan..almaklUm hujan lebat tadi;p
pOstni special tUk promote kakak sayer..sO,bahase kene sOpan sket hikhikhik
kakak saye yang gOrgeOus ni baru sajer nak mencebUrkan diri dalam bidang bisness ni tau
n beliau berminat untUk menjual pakaian..ader pakaian baby n ladies tau..
sume cantek-cantek n gOrgeOus cam die hihi
sO,sape sape yang berminat bOlehlah melawat bLognyer:

http://nanaboyzcollection.blogspot.com

 semalam kuar gan kakna  pOn aku ader ajar sket2 camner nak wat bLog..sedangkan aku sendiri pOn baru jerk nak berjinak-jinak ngan bLog ni hehe..
aku just ajar mane yang mampU..
lagi plak,mase agak suntUk n xleh nak lepak lelame ngan kakna..
cOz pkul11 pagar kOlej aku da tutup.
xperla,lagipOn aku yakin lelame t mesti kakna pandai gak camner nak gUne bLog ni..
add nuffnang ker..innity ker..aku memang xpandai sumer tU..hehehheheh
ape-apepOn bagi sape-sape yang berminat nak bersHopping,lehla lawat bLog kakak sayer..
suPport my sis .chaiyOk!!!!!
smOge kakna lebey tabah n bersemangat dalam mengembangkan kerjayernyer sebagai penjual baju yerkk hehe
Usaha tanGge kejayaan
yeah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...