sang emOs sekalian hihihi

Wednesday, March 24, 2010

kErut kening tyme tensIon..?

akhirnyer..dapat jugak aku menapak kat meja study ni n ngadap lapTop n menekan keybOard ni tuk luahkan cOretan hati aku.huhu minggu yang sangat busy sedangkan aku ingat minggu ni adalah minggu free aku.arghh!!!
tensIon n stress..!perlu ker nak kerUt-kerut kening ni sepanjang mase?Bosan aku.makin tensiOn aderla..
 tambahan plak,aku punyEr bendera jEpOn lom lagi nak berkibar-kibar sedangkan date yg sepatutnyer aku kibarkan bendere jEpon ni da lepas.patUtlah makin emOsi aku ni..semakin hari,

semakin sayang.ni semakin hari,semakin bengang hahaha xder kene mengene langsuNg kan?
ape-ape ajerla..actUally there were a lOt of stOry since mOnday lagi.huhuhu really emOs n i didnt like dat sitUatioNs!dats nOt me k~~ malas nak citer ngan lebey lanjut cOz bende da lepas,usah dikenang lagi..
hehe tapi yang pastinyer,pai saat ni  pOn aku masih kerut-kerUt kening nak memikirkan bender yang xsettle.
ape-ape pOn,tanggungjawab belOm selesai.n aku kenelah sentiase sabar n kuat mental+fizikal nak menyelesaikan tanggungjawab aku ni..huhu

ape-apepOn,jOm exercise jari..kowang letak jari telunjuk n ibu jari kat tengah-tengah kening,then tOlak ikut kening kOwang haha paham2 sendirilah..then  baru kOwang prasan."ish3x..dahsyatnyer aku berkerut" hahaha macam tu lah jgak aku skang ni..kuang kuang kuang huduh tol..erkkk

ape yang pentIng,setiap pengOrbanan mesti ade hikmahnyer..
maybe aku xnampak sekarang.mane tau aku nampak sOk luse ker.
tibe2 ader ujan emas kat bilik aku ni ker..hahahha lalilalala
stress pOn streSs gak,tapi enjOy tetap maintain yerr hahahhaha

*tUnggang tebalek citer aku kan?saraf otak aku lOm stabil lagi..da lame xupdate bLOg kan hihihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...